www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفری کمتر از یک نیمروز

تدابیر امنیتی روس ها

برای سفر پوتین به تهران
 
 
 
 

 

پوتین ظهر چهارشنبه وارد ایران شد و پس از چند مذاکره فشرده که مهم ترین آن با رهبر جمهوری اسلامی انجام شد، به مسکو بازگشت. طول زمان حضور او در ایران زیر 4 ساعت اعلام شده است. حفاظت وی تماما در دست تیم همراه وی بود.  پنج هواپیما هیات همراه پوتین را به همراه چند اتومبیل حفاظتی به تهران آوردند.

پوتین با یک هواپیمای اختصاصی ایلیوشین IL-۹۶ ساخت روسیه، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و در پای پلکان هواپیما سوار بر اتومبیل ویژه ای شد که هواپیماهای روسی به تهران آورده بودند. هیچ نوع مراسم تشریفی مانند سان و رژه و نواختن سرود ملی و بالا بردن پرچم و... که لازمه حرکت در سطح فرودگاه بود انجام نشد.

هواپیمای اختصاصی که پوتین را به تهران آورد ۲۵۰ تن وزن دارد. ۵۵.۳ متر طول و دارای بردی برابر ۱۱,۵۰۰ کیلومتر.

اتومبیل اختصاصی پوتین یک بنز اس ۶۰۰ است که از آن بعنوان یکی از امن‌ترین خودروهای ویژه رهبران جهان محسوب می شود.

این اتومبیل در برابر انواع سلاح‌های نظامی، مواد منفجره و نارنجک و بمب دستی مقاوم است. هم‌چنین سطح زیرین اتومبیل نیز با استفاده از ماده‌ای خاص با یک ترکیب پیچیده مستحکم‌سازی شده است. اتاق سرنشینان این خودرو با صفحات ۵ سانتیمتری فولادی محافظت می‌شود. موتور این اتومبیل ۱۲ سیلندری دارای ۲ توربوشارژ است که می‌تواند ۵۲۳ اسب بخار نیرو تولید کند.

بنز اس-۶۰۰ یکی از سریع‌ترین ماشین‌های ساخته شده از سوی کمپانی مرسدس بنز آلمان است. حداکثر سرعت اس-۶۰۰ گارد ۲۶۴ کیلومتر در ساعت است. (استفاده شده از گزارش خبرگزاری ایسنا دراین ارتباط)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آبان

 
 

اشتراک گذاری: