www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نماز جمعه سید احمد خاتمی

بهائیان، سایتی را که خبر از

جاسوسی داده تزریق می کنند!

 
 
 
 

 

سید احمد خاتمی نماز جمعه دیروز تهران را خواند. ابتدا در باره خبر جاسوسی دختر رئیس قوه قضائیه پرداخت و گفت:

"منشا این شایعات، سایتی است که بهائیان آن را تزریق می‌کنند."

ایشان در ادامه، ادعاهای دیگری هم کرد، از جمله این که "تریبون نماز جمعه، تریبون مردم است. کارهای دیپلماتیک برای وزارت خارجه است و ما اینجا حرف مردم را می‌زنیم." (اما رای مردم را قبول نداریم!)

درباره همه پرسی در اقلیم کردستان عراق هم گفت: همه‌پرسی در اقلیم کردستان‌ به تعبیر مقام معظم رهبری، خیانت بوده است. (پاس دادن مسئله به رهبر) اما خوشبختانه آن ‌چه، آن‌ها را ناکام گذاشته این است که جهان این همه‌پرسی را به رسمیت نشناخته حتی آمریکا که ارباب صهیونیست‌هاست. حتی رژیم صهیونیستی که قبل از برگزاری همه‌پرسی از آن حمایت می‌کردند، رسما حمایت نکردند.

(این دروغ و دغل ها نظر مردم است؟ که از تریبون نماز جمعه گفته می شود؟)

ادامه خطبه های ایشان را که ساده لوحی محض در شناخت دولت ترکیه است را بخوانید:

"عراق، ایران و ترکیه باید تا دیر نشده پیمانی قوی با هم ببندند و نگذارند این بذر بماسد. باید تا قبل از این که این بذر جان بگیرد،‌ توطئه را در نطفه خفه کنند. (همه پرسی می ماسد؟)

درادامه نیز ریش رئیس قوه قضائیه را گره زد به ریش آیت الله بهشتی که اگر ترور نشده بود نوبت به خیلی ها- از جمله رئیس قوه قضائیه و امام جمعه های موقت و دائم کنونی نمی رسید و گفت:

آیت الله بهشتی را ترور سخت‌افزاری کردند و حالا روش عوض شده و وارد ترور نرم افزاری شده اند و شخصیت رئیس مجتهد قوه قضائیه را هدف گرفته اند. ریشه این موضوع مشخص، این است که قوه قضائیه عزمش را جزم کرده تا با مفسدین اقتصادی به طور قاطع برخورد کند. رئیس قوه قضائیه نیز محکم در برابر فتنه ‌گران ایستاده و این هزینه آن است."

 (مردم هم عزمشان را جزم کرده اند تا با مفسدین حکومتی که خود احمد خاتمی هم جزو آنان است برخورد کنند و افشاگری ها بخشی از همین مبارزه و برخورد است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مهر

 
 

اشتراک گذاری: