www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در جاده و ایستگاه قطار

شتر و موتور و سواری

و ریل های قطار جان گرفتند

 
 
 
 

 

آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در جاده جاسک- میناب با یک شتر شاخ به شاخ شد. پلیس اعلام کرد که آمبولانس کمی خسارت دید و بیماری که در حال انتقالش به بیمارستان بودند، راننده و تکنسین داخل آمیولانس هیچ آسیبی ندیدند. در گزارش پلیس نوشته نشده که بر شتر زبان بسته چه آمد و چرا راننده با ابتدائی ترین مهارت نتوانست از کنار شتر عبور کند؟

پلیس گفته که بیمار داخل آمبولانس پس از حادثه توسط یک آمبولانس دیگر به بیمارستان منتقل شد اما باز نگفته که اگر آمبولانس اول خسارت کمی دیده چرا نتوانسته به راهش ادامه بدهد؟

2- صبح روز گذشته در ایستگاه راه آهن سپید دشت تراورس های ریل راه آهن روی کارگران شرکت تراورس  حوزه راه آهن زاگرس ریخت که منجر به مرگ یکی از کارگران و قطع عضو (ننوشته اند کدام عضو) دو کارگر دیگر شد. مدیرکل بحران لرستان که این گزارش ناقص را به خبرگزاری های داخلی داده، با ابراز خوشحالی اضافه کرده که راه آهن بسته نشده و تردد برقرار است!

جان و قطع عضو آن سه نفر مهم تر است یا بسته نشدن کوتاه مدت راه آهن"

3-  سایت پلیس فارس هم به نقل از سرهنگ حمدالله هوشمندی گزارش داد: شامگاه پنجشنبه بر اثر برخورد دو سواری سمند و یک موتورسیکلت، 4 نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.خودروی سمند پس از تصادف واژگون شده و در این حین با یک موتورسیکلت نیز تصادف کرد. یعنی همین عکس بالا.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: