www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ورق برگشت

دلواپسان هسته ای

یکباره منتقد جهرمی شدند!

 
 
 
 

 

تا پیش از آن که مجلس به "جهرمی" وزیر جدید و جوان ارتباطات رای بدهد، نه تنها رسانه های خارجی و در فضای مجازی، بلکه در مطبوعات و رسانه های ایران هم او زیر حملات تبلیغاتی بود. البته از بیرون به این اتهام که فردی امنیتی است و در فیلترینگ نقش داشته و یا دارد و از داخل این که او بی تجربه است و ...

حالا که اندک زمانی از آغاز کار دولت دوم روحانی گذشته و جهرمی چند مصاحبه و اظهار نظر کرده و در اینستاگرام و توئیتر هم فعال شد کم کم جبهه ها عوض شده است. آن رسانه های داخل که وابسته به جناح راست بودند و تا قبل از رای مجلس سکوت اختیار کرده بودند حالا مخالف جهرمی شده اند و در جبهه روبرو کم کم به موضع گیری های امروز او بیشتر توجه می کنند تا گذشته او.

شاید اظهارات روز گذشته سعید جلیلی نامزد مصباح یزدی برای ریاست جمهوری بارز ترین موضع گیری علیه جهرمی باشد. او در نشستی بنام «بررسی و نقد برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» مدعی جهرمی شد که چرا در برنامه‌های خود مختصات دولت الکترونیک در سال ۹۶ و نیز چشم‌ انداز سال ۱۴۰۰ را مشخص نکرده است.

این اظهارات در حالی است که آذری جهرمی در برنامه‌های خود که به مجلس ارائه داده بود، هم اهداف کلان و اهداف خرد استراتژیک در حوزه دولت الکترونیک را پیش‌بینی کرده تا جایی که از ایجاد اپراتورهای غیر دولتی و توسعه خدمات نوین پستی گرفته تا حتی تامین زیرساخت‌های خدمات الکترونیکی دولت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور هم در آن گنجانده شده است.

درد سعید جلیلی اینست که جهرمی گفته دسترسی آزاد به اطلاعات، شفاف‌سازی مناسبات بازار و مقررات‌زدایی و آزادسازی و رفع انحصار برای توسعه سرویس‌های نوین پهن‌باند، سازماندهی، مدیریت و نظارت مستمر جهت تحقق هوشمند‌سازی دولت و پیگیری ایجاد نظام حقوقی برای رعایت مالکیت معنوی از برنامه‌های وزیر ارتباطات است.

جلیلی هنوز براین تصور است که بخشی از دلواپسان هسته‌ای، اصولگرایان تندرو و نزدیک به جبهه پایداری  تصور کنند که او م یتواند منجی آنها باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: