www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازداشت دو مداح

سازمان های جاسوسی

از کدام سوراخ رخنه می کنند؟

 
 
 
 

 

با دستگیری دو مداح به اتهام ارتباط با سازمان جاسوسی اسرائیل و بویژه اطلاعاتی که از نحوه ارتباط و انتقال اطلاعات بدست آمده و بخش های از آن انتشار یافته، ماجرای حمله تروریستی به مجلس و مقبره آیت الله خمینی جنبه های دیگری به خود گرفته است. اطلاعات زیر روی شبکه اجتماعی منتشر شده به این حدس و گمان ها قوت می بخشد:

رضا هلالی و روح الله بهمنی، روز ۲۰تیرماه توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده اند. جرم اصلی این افراد بطور خاص ارتباط با سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) است. متهم اصلی این پرونده رضا هلالی میباشد و روح الله بهمنی بخاطر دوستی و روابط بسیار نزدیکی که با هلالی داشته و از روابط او اطلاع کامل داشته، بازداشت شده است.

طبق اطلاع از حدود ۳سال قبل رضا هلالی با یک دختر جوان به ظاهر مذهبی آشنا و رابطه برقرار میکند، بعدا مشخص میشود که این دختر کارمند سفارت فرانسه است، با نزدیک شدن روابط این دو ، این دختر، دختر دیگری را به هلالی معرفی و خواستار آشنایی وی با بهمنی میگردد و اظهار میدارد او شیفته رفتار و ظاهر بهمنی شده و قصد دارد بعنوان همسر دوم با وی ازدواج کند! این ملاقات انجام میشود، اما بهمنی پیشنهاد این دختر را قبول نمی کند  اما رابطه با وی را ادامه میدهد.

در ادامه صمیمی تر شدن رابطه هلالی با دختر جوان ،او خود را علاقه مند به مسائل سیاسی و نظامی ایران و اطلاع از پیشرفتهای کشور در زمینه های گوناگون معرفی میکند و میگوید که میخواهد از مسائل مطلع باشد تا در هنگام مواجه و بحث با دوستان داخلی وخارجی خود بتواند با قدرت و محکم از ایران دفاع کند!

هلالی که در محافل و جلسات خصوصی مقامات و خواص نظام بعنوان مداح  دعوت میشود از این طریق، توانسته اطلاعاتی را کسب کند.

مهمترین محورهای اطلاعات منتقل شده از طریق هلالی در این موارد بوده است:

1- نیروی قدس سپاه؛ و فرماندهان آن در داخل وخارج کشور،

 2- اطلاعات مرتبط با نیروهای موسوم به مدافعین حرم که نیروهای اعزامی به سوریه و عراق تحت نظارت و فرماندهی سپاه قدس میباشند.

3- سپاه "حفاظت انصار المهدی" که وظیفه حفاظت از مراکز حساس نظام مانند بیت رهبری، ریاست جمهوری، مجلس  و... را بعهده دارد. همچنین وظیفه حفاظت شخصی از مقامات نظام نیز به عهده این نیروی سپاه میباشد. هلالی قبلا دوران سربازی خود را در سپاه حفاظت انصار گذرانده وبعد سربازی، بواسطه مداحی با این نیرو در ارتباط بوده و همچنین به بیت رهبری نیز رفت وآمد دارد.

4- سپاه تهران

 پاتوق اصلی هلالی، هیات الرضا میباشد، از طریق این هیات که محل تردد تعدادی از فرماندهان سپاه است با برخی از آنها رابطه و از این طریق توانسته در مورد سپاه  محمد رسول الله ( سپاه تهران بزرگ) و نواحی آن اطلاعاتی بدست بیاورد. هلالی طی دوسال گذشته همانند دیگر دلواپسان در برخی از مداحی های خود علیه سیاست های دولت و برجام موضع گرفت و درانتخابات حامی رئیسی شد، که این تغییر موضع با درخواست و هدایت دختر مرتبط با وی بوده است! بعلت رابطه بسیار نزدیک هلالی با بهمنی، او برخی اطلاعات خود را از طریق بهمنی نیز بدست آورده است.

احد قدمی، باجناق بهمنی که او هم مداح است نیز در همین ارتباط بعنوان مطلع، بازداشت موقت و سپس آزاد شده است.

دختر از طریق رابط دیگری، اطلاعات دریافتی از هلالی را به سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) منتقل میکرده است. برخی افراد اصلی مرتبط با این ماجرا قبل از دستگیری، موفق به فرار از کشور شده اند اما دختر و کارمند سفارت فرانسه و دوست وی دستگیر شده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول مرداد

 
 

اشتراک گذاری: