www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در مشهد چه خبراست

که رسما اعلام نمی شود؟

 
 
 
 

 

یک هفته پس از سفر غیر علنی رهبر جمهوری اسلامی به مشهد، روز گذشته رسما اعلام شد که ایشان برای غبار روبی به مشهد رفته است. این تنها خبری است که در این زمینه پس از یک هفته سکوت اعلام شد. این درحالی است که محافل سیاسی از این سفر و حتی سفر یک روزه روحانی به مشهد جهت دیدار با وی با خبر بودند و روز گذشته پیک نت نیز برخی اخباری را که دراین زمینه داشت منتشر کرد.

در مشهد چه می گذرد که نه مردم خبر دارند و نه نمایندگان آنها در مجلس. نه دولت می گوید و نه دستگاه عریض و طویل بیت رهبری اعلام می کند.

از انتخابات 29 ارديبهشت و شكست ابراهیم رئیسی تاکنون موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و عبدالعلی علی عسکری، رئیس صدا و سیما در تیرماه به مشهد رفتند. این دیدار در تیرماه انجام شد و متعاقب آن علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی راهی مشهد شد. هنوز صالحی مشهد را ترک نکرده بود که سرلشكرپاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح راهی مشهد شد و بلافاصله سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه نیز در 28 تیرماه راهی مشهد شد. پیش از آن دو سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به مشهد رفته بود.اعضاي كميسيون امنيت ملي مجلس نیز در همین ماه یعنی تیرماه راهی مشهد شدند. 27 تیرماه هنوز امضای ریاست فرهاد رهبر بعنون رئیس دانشگاه آزاد خشک نشده بود که او هم راهی مشهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: