www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی در دیدار با فرماندهان سپاه

هر کس در حوزه تخصصی خود

بر کارائی مجموعه نظام بیفزاید!

 
 
 
 

 

روز گذشته دو فرمانده کل سپاه و فرمانده سپاه قدس به همراه فرمانده سپاه تهران بزرگ و چند فرمانده دیگر سپاه با حسن روحانی دیدار و گفتگو کردند. تنها خبری که در این مورد منتشر شده ابتدا به نقل از روحانی است که گفته است:

وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم ضروری است. امیدوارم در دوره مسئولیت دولت دوازدهم، تلاش هماهنگ همه نیروهای مسلح، به سرعت بیشتر در تحقق خواسته های مردم بینجامد و همه نهادها و دستگاههای مسئول، با شفافیت کامل در حوزه های تخصصی خود بر کارآئی مجموعه بیفزایند و تقویت توان رزمی سپاه و ارتش با بهره گیری از فناوریهای نوین، امنیت ملی کشور را بیش از پیش تضمین نماید.

(در این خبرکوتاه اشاره روحانی به "هرکس در حوزه تخصصی خود..." قابل توجه است)

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز دراین دیدار انتخاب مجدد روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریک گفت و آمادگی سپاه را برای همکاری همه جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی را اعلام کرد. دیگر فرماندهان بخش های مختلف سپاه نیز  که در این دیدار حضور داشتند گزارشی از فعالیت ها و آمادگی های سپاه پاسداران را ارائه کردند و از حمایت های دولت برای تقویت بنیه دفاعی کشور و نیز مقابله با تروریسم در منطقه تشکر کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: