www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ایشان محل حادثه را معاینه کرده!

توضیحات خنده دار دادستان

درباره تیراندازی در کهریزک

 
 
 
 

 

دادستان نظامی استان تهران تخم دو زرده کرده و گفته است در باره تیراندازی در میدان تیر ارتش در کهریزک که منجر به کشته شدن 5 نفر شد جزئیاتی را می خواهد فاش کند. ایشان بعنوان فاش کردن جزئیات گفته است:

 سر ظهر یک سرباز وظیفه نیروی هوایی ارتش، در خط آتش میدان تیر مرکز آموزش کهریزک، در اقدامی جنون‌آمیز با شلیک گلوله تعدادی از هم خدمتی‌ها و عوامل یگان را هدف قرار داد که ۳ سرباز کشته، ۷ سرباز دیگر به همراه مسئول آموزش سربازان مجروح شدند که بلافاصله مجروحین به همراه دو سربازی که دچار شوک شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند. (البته بعد از این باصطلاح شرح ماجرا معلوم شد 5 نفر به شمول خود شلیک کننده کشته شده اند) بلافاصله بازپرس ویژه قتل به محل اعزام و بررسی‌های اولیه را آغاز کرد. پس از معاینه دقیق محل وقوع حادثه، (یکنفر به ایشان باید توضیح فارسی بدهد که معاینه را در باره محل به کار نمی برند!) بازسازی صحنه جرم و تحقیق از همه شهود، مطلعان و مسئولان مربوط، دستور انتقال اجساد کشته ‌شدگان به پزشکی قانونی جهت معاینه و تعیین علت واقعی صادر شد. اسلحه ضارب جهت بررسی‌های کارشناسی در اختیار کارشناسان اسلحه و مهمات قرار گرفته و ضارب نیز در جریان درگیری، بدنبال تیراندازی مأموران، مجروح و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد. علت اصلی بروز این حادثه پس از بررسی‌های کامل و همه‌جانبه متعاقباً به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.»

اگر شما از این شرح جزئیات چیزی دستگیرتان شد، دستگیر ما هم شد. نه دلیل و انگیزه تیراندازی را بیان کرده، نه هویت سرباز تیرانداز و نه هویت قربانیان. علت واقعه که مهم ترین رکن یک گزارش است را موکول به آینده (فراموش شدن واقعه در جامعه) کرده و درعوض اسلحه را فرستاده کارشناسی کنند!!

واقعا این افراد و این مسئولین مردم را یک مشت هالو تصور کرده اند که اگر چنین نبود امثال این گزارش ها را سعی نمی کردند به جای حقیقت به مردم تحمیل کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: