www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قرار بود وزیر شود

شهیندخت ملاوردی

قربانی توانمندی هایش شد؟
 
 
 
 

 

شهیندخت ملاوردی از موفق ترین معاونان روحانی در کابینه اولش بود. او معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بود و دیدارش با پاپ و مذاکراتش با وی یکی از شاخصه های توانائی او برای مذاکرات سیاسی – مذهبی بود. می گویند روحانی بسیار تلاش کرد که او را در کابینه دوم خود وزیر کند، اما رهبر جمهوری اسلامی نه تنها زیر بار حضور زن در کابینه روحانی نرفت بلکه با بقای خانم ملاوردی در سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان هم نرفت و به همین دلیل خانم ابتکار از معاون امور محیط زیست کوچ کرد به معاونت امور زنان. خبرگزاری ایلنا در همین ارتباط با معصومه ابتکار مصاحبه کوتاهی کرده که خلاصه آن را می خوانید:

من راه خانم مولاوردی را در این معاونت ادامه می‌دهم. آقای رئیس جمهور هر کجا که تشخیص بدهند خدمت می‌کنیم. معتقدم خانم ملاوردی در دولت اول آقای روحانی زنی توانمند و موفق بود و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد.

آقای روحانی تلاش‌های بسیار زیادی کرد تا زنان - بعنوان وزیر- در کابینه حضور داشته باشند اما این تلاش ها به ثمر نرسید. حتی خانم مولاوردی یک لیست بلند بالایی از زنان توانمند تهیه کرده بودند تا زنان با توجه به سوابق و توانایی‌هایشان در کابینه حضور داشته باشند.

در دولت دوازدهم ما در سطح معاونین از خانم‌های بسیار زیادی استفاده خواهیم کرد. در سازمان محیط زیست دو تن از معاونین من خانم بودند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: