www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در 4 سال آینده شاهد کدام جنجال ها خواهیم بود؟

با 3 جنجال بزرگ

دولت یازدهم بدرقه شد!

 
 
 
 

 

دفتر دولت یازدهم با چند جنجال سازی پر هیاهو که امام جمعه ها سرنخ آنها را بدست داشتند و روزنامه هایی نظیر کیهان آن را پوشش خبری میدادند پایان یافت:

برجام، سند 20- 30 یونسکو و قرار داد توتال در راس این جنجال ها قرار داشتند. علم الهدا در مشهد کباده کش این جنجال ها بود و البته در نمازجمعه های تهران هم بیشتر احمد خاتمی تا احمد جنتی از نفس افتاده کباده می کشید. گفتند توتال همان ترکمنچای دوران فتحعلی شاه قاجار است. حالا تقش در آمده که توتال هیچ اشکال قانونی نداشته و به سود ایران هم بوده اما به قول صفائی فراهانی فقط باعث شد دست عده ای در ایران از نفت فروشی کوتاه شود!

برجام هم که پیش و بیش از علم الهدا و کیهان ترامپ در تلاش برای لغو آن و تجدید محاصره اقتصادی ایران است و فتیله مخالفت با آن را پائین کشیده اند تا بیش از این برای ترامپ پامنبری خوانده نشود.

سند 2- 30 که رهبر جمهوری اسلامی را هم پر کردند تا سخنرانی کند و بگوید خیانت است و نباید اجرا شود، معلوم شد اصلا دولت چنین سندی را امضاء نکرده و آنچه هم که درباره آموزش بچه ها در مدارس برای نیفتادن به دام تجاوز جنسی در این سند گفته شد اگر در ایران اجرا شود یک گام مثبت به جلوست.

بدین ترتیب دفتر سه سوژه جنگ روانی با دولت یازدهم بسته شد و حالا باید در در دولت دوازدهم چه خواهند کرد و جنگ روانی را با کدام سوژه ها ادامه خواهند داد. دولتی که روحانی همسویه آن را با رهبر همآهنگ کرد تا ایشان نه تنها خود به اپوزیسیون دولت تبدیل نشود بلکه جلوی زیر مجموعه های جنجال ساز خود را هم بگیرد و اجازه بدهد دولت فکری برای اقتصاد در گل مانده و شکم گرسنه مردم و امنیت در خطر، بیم از جنگ منطقه ای و انفجار خشم در داخل کشور بکند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: