www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نباید برخی اخبار قربانی مرور زمان شوند

از دقیق خواندن و به حافظه

سپردن برخی اخبار غافل نشوید

 
 
 
 

 

برخی خبرها دارای چنان اهمیت راهبردی است که باید بارها آنها را خواند و نکات اصلی آن را به حافظه خود سپرد تا بتوان در آینده و با خواندن برخی خبرهای تازه، پیوند ها را کشف کرد. حتما باید حواشی این نکات اصلی را رها کرد تا نکات اصلی در حافظه بماند.

یک یادداشت و یک مصاحبه که هفته گذشته در پیک نت منتشر شد دارای این اهمیت بود. نخست یادداشت سعید حجاریان درباره آراء واقعی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری است.

1- حجاریان با زیرکی و پیگیری بی وقفه اخبار، به نقل سایت "عمار" که نزدیک به رئیسی و حامیانش باید باشد نوشت:

«در انتخابات تخلف صورت گرفته است. مبنای این گفته خبر سایت و کانال قرارگاه سایبری "عمار" است. قرارگاه عمار (توجه کنید که صحبت از قرارگاه است) در خبری روحانی را با ۲۵ میلیون رأی نفر اول و رئیسی را با ۱۲ میلیون رأی نفر دوم دانسته بود و در ادامه چنین نوشته بود: «بنا به گفته منابع مطلع، تعداد قابل ‌توجهی (حدود پنج میلیون) برگ رأی از آرای رئیسی مهر نخورده و وزارت کشور اصرار به ابطال آنها دارد، از طرفی مسئولین ستاد رئیسی مخالف این کار هستند زیرا معتقدند این امر ناشی از کوتاهی مسئولین وزارت کشور بر سر صندوق آرا بوده و باید شماره ‌سریال‌های برگه‌های مذکور بررسی و در صورت درست‌ بودن، ابطال نگشته و در شمارش نهایی لحاظ گردند.»

قرینه دیگر، آرای تعجب‌ برانگیز شهر مشهد است. در این شهر مردم به حوزه‌های اخذ رأی رفتند و دربست به لیست اصلاح‌طلبان رأی دادند. یعنی فرصت گذاشتند و به دقت نام ١۵ نفر از کاندیداهای اصلاح‌طلب را نوشتند، اما در صندوق بغل به آقای رئیسی رأی دادند، آن‌هم با نسبت ٧٠ به ٣٠ به نفع رئیسی.»

2- مطلب دوم نکات مهمی است که در مصاحبه مشروح برادر کمتر شناخته شده هاشمی رفسنجانی درباره احتمال قتل هاشمی در استخر کوشک مطرح شده است. او این احتمال را 50 – 50 ارزیابی می کند و برای نخستین بار فاش می کند که یک کمیسیون برای بررسی دلیل مرگ هاشمی در استخر تشکیل شده است.

ما لینک هر دو یادداشت و مصاحبه که خلاصه کرده و در پیک نت منتشر کرده بودیم را در زیر این توضیح می گذاریم و توصیه می کنیم با دقت آن ها را مطالعه کنید:

 

1- حجاریان

https://pyknet.net/1396/10khordad/31/page/hajarian.php

 

2- برادر هاشمی

https://pyknet.net/1396/10khordad/28/page/hashemi.php

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 تیر

 
 

اشتراک گذاری: