www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنفرانس خبری سخنگوی دولت

لیست کاسبان تحریم را

دولت در اختیار قوه قضائیه گذاشته

 
 
 
 

سخنگوی دولت "نوبخت" روز گذشته  در کنفرانس خبری خود اعلام کرد:

طرح سه فوریت برای توقف توتال لازم نیست، اگر این قرارداد خلاف قانون است نمایندگان مدارک خود را به قوه قضاییه بدهند. در قرار داد توتال هیچ امر محرمانه ای برای نمایندگان وجود ندارد.

البته کسانی که طرح سه فوریت دادند در مجلس در اقلیتی هستند که با این اقدامات به کشور خدمت نمی کنند. مردم با کسانی که بر سر راه توسعه کشور مانع ایجاد می‌کنند در وقت خود تسویه می‌کنند. همین اقلیت می‌گوید جذب این سرمایه خارجی خیانت است. حرف که مالیات ندارد. قصدشان چوب لای چرخ دولت گذاشتن است.

درباره تحریم ها نیز نوبخت گفت:

عده ای در گذشته و در زمان تحریم ها با نیت خیرخواهانه و یا دیگر نیت ها، نفت را گرفتند كه بفروشند اما پولش را برنگرداندند كه در این رابطه مشخصا میتوان از بابك زنجانی نام برد. (البته فرمانده سابق نیروی انتظامی نیز از جمله این متهمان است که فعلا از خدمت منفصل شده است)

دولت تمامی این افراد را شناسایی كرده و به قوه قضاییه معرفی كرده است و انتظار داریم با این افراد برخورد شود. عده ای از همان روز اول با این نیت كه پول را برنگردانند نفت را گرفتند، فروختند و پس ندادند و حالا همان كاسبان تحریم با رفع تحریم ها بازار كسب و كارشان تعطیل شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 تیر

 
 

اشتراک گذاری: