www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دادگاه شرکای بابک زنجانی

متهم اصلی صادر کننده

دستور "دورزدن تحریم ها"ست

 
 
 
 

دو تن از هم پرونده ای های بابک زنجانی را بعنوان بخشی از تیم "دور زدن تحریم" ها به دادگاه آوردند. آنها گفتند که بابک زنجانی مورد اعتماد نظام بوده و به او اختیار فروش نفت و دور زدن تحریم ها را داده بودند و ما با او کار می کردیم. وکلای متهمان، وکلای شرکت نفت، وکیل بانک مسکن، وکیل سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان بانک مرکز ی نیز در جلسه دادگاه حضور داشتند.

وکیل متهمین گفت که موکلین من بچه ها نظام اند و قصد خدمت داشتند و می خواستند تحریم ها را دور بزنند.

در شعبده بازی که بنام دادگاه راه انداخته اند، هرگز به این خط قرمز نزدیک نمی شوند که حتی اگر بانی تحریم ها را نخواهیم تحت پیگرد قرار بدهیم حداقل اعلام کنیم مبتکر طرح "دور زدن تحریم"ها چه کسی بود؟ و دستور پرداخت میلیاردها دلار به شبکه های دور زننده تحریم ها را چه کسی داد و مرزهای هوائی (حتی زمینی با تریلری که در ترکیه متوقف و 18 میلیارد دلار و طلای آن را ترکیه مصادره کرد) بدستور چه کسانی به روی این شبکه باز شد؟

پشت این مرزهای قرمز بیت رهبری قرار دارد و مجتبی خامنه ای که طراح "دور زدن تحریم" ها بود و مجری این طرح احمدی نژاد و فرماندهان سپاه و دبیر شورای عالی امنیت ملی "سعید جلیلی" و رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح "فیروز آبادی" و وزیر نفت احمدی نژاد "سردار رستم قاسمی" که همه اینها پشت دیوار آهنین سنگر گرفته اند. همه اینها می خواستند رئیسی را رئیس جمهور کنند. در لیست کابینه رئیسی رستم قاسمی دوباره وزیر نفت می شد!

مردم این حقه بازی ها را قبول ندارند و تا شفاف اصل ماجرا علنی نشود و به مردم گفته نشود هیچکس مبارزه با فساد مالی و اختلاس و دزدی حکومتی را در جمهوری اسلامی قبول نمی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 تیر

 
 

اشتراک گذاری: