www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصوبه شورای عالی اداری

30 درصد مدیران اجرائی

از میان زنان انتخاب خواهد شد

 
 
 
 

اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در جلسه شورای عالی اداری اعلام کرد: امروز هیچ کس تردید ندارد که باید شرایط برای استفاده از توانمندی زنان و جوانان بیش از گذشته مهیا شود. در قانون اساسی برخی از کشورهای همسایه موادی پیش بینی شده تا تعداد بیشتری از زنان در مشاغل مدیریتی قرار بگیرند. دولت مصمم است سن مدیران کشور را تا 8 سال کاهش دهد و تعداد بیشتری از زنان مدیریت دستگاه های اجرایی کشور را برعهده بگیرند.

زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند. آنها شایستگی و ظرفیت های بالایی دارند و با توجه به حضور تعداد زیادی از آن ها در دانشگاه ها و دستگاه های دولتی طی سال های اخیر، اکنون می توان فضایی فراهم کرد که جامعه از توانمندی آنها بیش از پیش بهره بگیرد.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، دادگستری، علوم و تحقیقات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور حضور داشتند موضوع دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای مطرح و پس از اصلاح به تصویب اعضا رسید.

بر اساس این مصوبه سن مدیران کشور تا پایان برنامه ششم توسعه کشور هشت سال کاهش خواهد یافت. همچنین مقرر شد 30 درصد از مدیران کشور در دستگاه های اجرایی از میان زنان انتخاب شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 تیر

 
 

اشتراک گذاری: