www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرتیپ ذوالقدر از سایه در آمد

من تنها مقصر نیستم

شورای مرکز رئیسی را نامزد کرد
 
 
 
 

 

سرتیپ "باقر ذوالقدر" باصطلاح مغز متفکر "جبهه مردمی نیروهای انقلاب" (جمنا) که چند هفته به ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل و در نهایت رئیسی را برای انتخابات نامزد کرد، روز گذشته در گردهمآئی اعضای این جبهه ظاهر شد و در واقع از پشت پرده بیرون آمد و مستقیما سخنرانی کرد. او که در لباس شخصی اما در شمایل یک فرمانده کودتائی در این همایش ظاهر شده بود، عصبانی از باخت بزرگ این جبهه، شکست توطئه های آن و زمین خوردن رئیسی، سعی کرد این شکست را به گردن همفکران و همراهانش بیاندازد و خود را از زیر ضربه بیرون بکشد. او گفت:

« مجمع عمومی جبهه مردمی مدیریت فرایند تصمیم‌ گیری نهایی را به شورای مرکزی واگذار کرد و در نهایت در جریان انتخابات شورای مرکزی تصمیم گرفت که با یک نامزد که آقای رئیسی بود کار را ادامه بدهد. البته ایشان هم در انتخابات ۲۹ اسفند، ۱۶ میلیون رأی حلال کسب کرد و با این رأی عدم‌الفتحی افتخارآمیز برای خود به دست آورد.»

ذوالقدر که نماینده تام الاختیار سپاه در قوه قضائیه بود و نقش مهمی درکودتای 88، دستگیری های پس از کودتا و برپائی دادگاه های کودتا داشت و عضو ارشد شورای فیلترینگ و پارازیت است، با همین سخنرانی نشان داد که بشدت زیر فشار بقیه فرماندهان سپاه موافق و مخالف تشکیل جبهه "جمنا"ست و باحتمال زیاد موقعیت خود را هم در سپاه و هم در بیت رهبری از دست خواهد داد. او تصور کرده بودم مردم هنوز همان مردم سال 84 هستند که او توانست با نیرنگ آنها را گمراه کرده و احمدی نژاد را از صندوق ها در آورد. اگر شایعات مربوط به تشدید اختلافات میان فرماندهان سپاه و ناراضی بودن رهبر از عملکرد آنها در انتخابات واقعیت باشد، باید بزودی شاهد تغییرات وتصمیمات جدیدی در سپاه بود. تغییرات وتصمیماتی که دست آنها را در سیاست بازی کوتاه می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: