www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با قرائت پیام "پوتین"

کنگره حزب کمونیست روسیه تشکیل شد

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

 روز جمعه بیست و ششم ماه مه ، هفدهمین کنگره حزب کمونیست روسیه با شرکت 340 نماینده از سازمان های حزبی سراسر روسیه، هیات های نمایندگی احزاب برادر و خبرنگاران داخلی و خارجی  در مسکو تشکیل شد. جلسات کنگره به مدت سه روز ادامه دارد و مهم ترین مسائل داخلی و خارجی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

در ابتدای کار کنگره بر اساس روش دیرینه حزبی ، گروه های کار سازمانگران حزبی تشکیل شدند و رهبر حزب کمونیست " گنادی زوگانوف" کارت عضویت اعضای جدید حزبی و سازمان جوانان کمونیست را به آن ها ارائه کرد. رهبر حزب کمونیست روسیه در ابتدای گزارش کار اعلام کرد که در عرض چهارسال گذشته بیش از 60 هزار عضو جدید به اعضای حزب اضافه شده اند که 10 هزار نفر آنان با فراخوان حزب کمونیست، برای برگزاری صدمین سالگرد انقلاب کبیر سوسیالیستی اکتبر به این حزب پیوسته اند . ( 1917- 2017 )

در ادامه " گنادی زوگانف " با قرائت پیام تبریک " ولادیمیر پوتین " رئیس جمهور روسیه به برگزاری موفقیت آمیز هفدهمین کنگره حزب کمونیست این کشور ، آمادگی حزب کمونیست را جهت گفتگو و همکاری های سازنده با همه ارگان های حکومتی برای تقویت هر چه بیشتر توانائی کشور اعلام کرد.

به مناسبت صدمین سال روز انقلاب کبیر سوسیالیستی اکتبر مدال هایی تهیه شده بود که توسط رهبر حزب کمونیست به پیشگامان حزبی هدیه شد. همچنین به اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست  نیز مدال لنین اعطا شد.

 

https://kprf.ru/party-live/cknews/165701.html

 

لینک عکس ها: https://kprf.ru/photoreports/557.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: