www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آیا گنجی پیدا کرده بودند؟

مردم می خواهند بدانند

پول تبلیغاتی رئیسی از کجا آمد

 
 
 
 

 

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم مقام شیخ مهدی کروبی در حزب اعتماد ملی و نماینده سابق مجلس در مصاحبه ای با "نامه نیوز" خواهان اعلام منبع هزینه تبلیغات چند میلیاردی ابراهیم رئیسی در انتخابات اخیر شد. او ضمن اشاره به تامین هزینه انتخاباتی رئیسی از آستانقدس گفت:

‌« انتخابات ریاست جمهوری تا حد بسیار زیادی متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شد زیرا رقابت میان آقایان روحانی و رئیسی بسیار جدی و تنگاتنگ بود. فضای بسیار تیره و شبه انگیزی را علیه روحانی ایجاد کرده بودند و تلاش داشتند افکار عمومی را منحرف کنند و آرا او را کاهش دهند‌ علی‌رغم تمام این تلاش‌ها مردم حضور فوق‌العاده ای داشتند. اگر آمار آقای رئیس‌جمهور مبنی بر حضور 45 میلیون نفر رای دهنده پای صندوق را در نظر بگیریم، این میزان رای پس از انقلاب بی‌نظیر است و نشان می‌دهد که مردم با حساسیت و تعهد بیشتری پای صندوق حاضر شدند.  

مردم زمانی که دیدند حامیان روحانی افرادی همچون آیت‌الله هاشمی، سیدمحمدخاتمی، سید حسن خمینی، هنرمندان و ورزشکاران و شخصیت‌های علمی بودند و در نقطه مقابل طرفداران رئیسی چهره‌هایی تندرو که وجهه و اعتباری ندارند، طبیعتا از آن‌ها روی بر‌گردانند و آن‌ها را انتخاب نکردند

اصولگرایان و رئیسی  تبلیغات بسیار گسترده و ده‌ها میلیارد تومانی برای این انتخابات کردند و مشخص نیست این پول‌ها از کجا آمد! افرادی که مدام از فساد و مبارزه با فساد صحبت می‌کنند آیا گنجی پیدا کرده‌اند یا از صندوق امام رضا استفاده کردند؟ یکی از عوامل شکست همین مساله ولخرجی و حاتم بخشی در تبلیغات اقای رئیسی بود»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: