www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حمایت قاطع روحانی

از رهبر در دیدار سران قوا

 
 
 
 

 

بمناسبت آخرین هفته‌های دولت یازدهم و نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت دوازدهم، بعد از ظهر دوشنبه در دیدار سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر جمهوری اسلامی روحانی طی سخنانی گفت:

دوران رقابت های انتخاباتی‌ پایان یافته و امروز باید به مطالبات مردم توجه کنیم. اگرهمه درکنار هم پشت سر رهبری قرار بگیریم می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

من از مردم و رهبری بخاطر شکل‌گیری حماسه انتخابات ۹۶ تشکر می کنم.

بی‌تردید اگر همه در کنار هم پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار گیریم می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

بدخواهان دنیا از جمله آمریکا بیش از گذشته از عظمت ایران نگران هستند. باید منتظر نقشه‌ها و توطئه‌های جدید دشمنان باشیم.

 «کنترل تورم و تک رقمی کردن آن»، «رشد اقتصادی بالای هشت درصد»، «ایجاد اشتغال، رشد مثبت در تراز بازرگانی»، «ثبات قیمت ارز»، «کاهش اتکای بودجه به نفت و افزایش اتکا به مالیات»، «افزایش تولید و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی»، «گازرسانی به ۹ هزار روستا و آبرسانی به بیش از پنج هزار روستا، برق‌رسانی به همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار» و «اتصال ۲۸ هزار روستا به اینترنت» از جمله دستاوردهای دولت یازدهم بود.

در دولت دوازدهم همه تلاش‌ها در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خواهد بود. باید بیش از ۹۰۰ هزار شغل در سال ایجاد شود. برای ایجاد شغل نیازمند سرمایه، اصلاح امور بانکی، افزایش مهارت‌های جوانان و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. حمایت از محرومان و مستضعفان یکی دیگر از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم خواهد بود. فاصله درآمدی دهک دهم و دهک اول جامعه حدود ۱۴ برابر است که عدالت اجتماعی می گوید باید به یک رقم متعادل برسد. از رهبر معظم انقلاب اسلامی بخاطر حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان قدردانی می کنم.

از حاشیه های مهم این دیدار نشستن حسن خمینی در جای خالی هاشمی رفسنجانی در کنار رهبر جمهوری اسلامی بود. رویدادی که بی شک بی حساب نبوده است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: