ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه روز گذشته جهانگیری

در مناظره دوم، اگر کسی

به جاده خاکی بزند من هم میزنم

 
 
 
 

اسحاق جهانگیری  روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت به میان خبرنگاران آمد و در پاسخ به سئوالات آنها درباره مناظره دوم انتخاباتی گفت:

اگر در مورد آینده و کار و برنامه حرف بزنند من هم در همان چارچوب حرف می‌زنم اما اگر به جاده خاکی بزنند من هم پاسخ می‌دهم. به هر حال گاهی ما هم عصبانی می‌شویم! من هیچ هزینه‌ای برای این انتخابات نکرده‌ام و صرفا از امکانات صدا و سیما برای رساندن  پیامم به مردم استفاده کردم و فکر هم می‌کنم که دوستان علاقه‌مند در فضای مجازی به اندازه کافی زحمت کشیدند و کار کردند. من ستاد هم تشکیل ندادم چون وزارت کشور پیگیر بود که یک نفر برای برگزاری جلسات انتخاب شود یک نفر را برای این مساله مشخص کردم.

سابقه کاری من را ببینید. در کارم جدی هستم یا ورود پیدا نمی‌کنم و تا ورود نکردم کسی حرفی از من نمی‌شنود اما اگر در هر کاری وارد شوم در آن در حد توان به صورت جدی صحبت می‌کنم آن هم با چارچوب‌هایی که قبول دارم.

ما در ستاد اقتصادی مقاومتی برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و اینکه چهار ماه باقی مانده را از ذهن خود بیرون کنید. کارهای ما به صورت جدی ادامه پیدا می‌کند. دیروز به همه دستگاه‌ها طرح‌های اولویت ‌دار سال ۹۶ را ابلاغ کردم و از شنبه خبر آن به رسانه‌ها داده می‌شود.

اگر لازم باشد باز در مورد جریان اصلاح‌طلب با رهبری حرف می‌زنم. جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا باید با یکدیگر در امور کشور مشارکت داشته باشند. بالاخره به صحنه آمده‌ام و باید حرف هایم را بزنم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: