ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیشنهاد خنده دار رئیسی:

میان روحانی و احمدی نژاد

سیما یک مناظره ترتیب بدهد!

 
 
 
 

با همه کنترل و تعیین خط قرمزها در مناظره های انتخاباتی که از تلویزیون پخش می شود، باز هم گوشه هائی از پشت پرده ها فاش می شود که چشم و گوش مردم را بیشتر باز می کند. گاه در خود این مناظره ها و گاه از سوی کسانی که در رسانه ها به مطالب مطرح شده دراین مناظره ها پاسخ می دهند.

مثلا ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس و معاون اول سابق قوه قضائیه در دوران سرکوب پس از انتخابات 88 گفته است: «بهتر است رسانه ملی برای آقایان روحانی و احمدی نژاد یک مناظره ترتیب بدهد تا بهانه ها تمام شود!»

این پیشنهاد در شرایطی و از زبان کسی مطرح شده که از طرفداران حصر موسوی و جلوگیری از محاکمه احمدی نژاد است. احمدی نژاد باید محاکمه شود نه دعوت به مناظره و اگر مناظره ای هم قرار باشد تشکیل شود در صحن علنی یک دادگاه و با حضور کروبی و میرحسین موسوی باید تشکیل شود. آقای رئیسی نعل را وارونه زده است.

تاکنون و در چند نونت علی لاریجانی رئیس مجلس مستقیما پاسخ رئیسی و قالیباف که سخن از افزایش یارانه ها گفته اند را داده و گفته است نه تنها با افزایش یارانه ها موافق نیست بلکه چنین افزایشی اگر هم بخواهد انجام شود از اختیارات قوه مجریه نیست بلکه از اختیارات مجلس است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: