منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت  1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

تاکنون در تقلب های انتخاباتی که شورای نگهبان خود یکی از بانیان آنست استفاده از شناسنامه های باطل نشده مردگان مرسوم بود و قطعا در انتخابات کنونی ریاست جمهوری هم از آن استفاده خواهد شد. این شناسنامه ها هم معمولا در اختیار دست راستی های مخالف دولت کنونی است که در خوردن میراث مردگان توانائی ویژه دارند.

تا اینجای قضیه را همه میدانند، اما در آستانه انتخاباتی که بزودی برگزار می شود و هنوز مناظره سومش باقی است، قالیباف یک گروه تلگرامی برای حمایت ورزشکاران از ایشان جهت حمایت از وی برای رفتن به کاخ ریاست جمهوری راه اندازی شده که در همان گام اول معلوم شد بنام دو فوتبالیستی که از این دنیا رفته اند اعلام حمایت از قالیباف شده است. شاید در آینده قالیباف خود را کاندیدای شهرداری بهشت  یا جهنم هم بکند که البته اگر اهل جهنم که به زعم آقایان اهل موسیقی و هنر و تفریحات اند و تازه از شر محدودیت های جمهوری اسلامی خلاص شده اند چنین اجازه ای را به او بدهند. در بهشت هم بعید است کلید داران اصلی دنبال دردسر بگردند و قالیباف را شهردار کنند و با تظاهرات و تهاجمات اهل جهنم روبرو شوند!

بهرحال، گروهی تلگرامی  ورزشکاران حامی قالیباف از هادی نوروزی و مهرداد اولادی، بازیکنان فوت شده فوتبال ایران نیز در لیست حامیان ورزشی محمدباقر قالیباف نام برده و مرتکب یک اشتباه لپی شده اند.

 هادی نوروزی، کاپیتان شماره 24 پرسپولیس در مهرماه سال 94 درگذشت و مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس نیز سال گذشته فوت کرد. قالیباف دست به کفن مردگان شده است.

 

اشتباه و تقلب لپی حمایت مرحوم هادی نوروزی و اولادی از قالیباف

http://www.tadbirkhabar.com/sport/157081

اتفاقی که در دولت تدبیر و امید در 4 سال گذشته افتاد

http://www.irna.ir/fa/News/82519685/

کسب 316 کرسی بین المللی دستاورد ورزش دولت یازدهم

http://www.irna.ir/fa/News/82519387/

افزایش حقوق پیشکسوتان و قهرمانان بعد از 7 سال

http://www.tadbirkhabar.com/news/sport/157078

ورزشگاه آزادی در انتظار یک دیدار هیجان انگیز

http://www.irna.ir/fa/News/82519951/

تیم ملی فوتسال بانوان ایران از اسپانیا شکست خورد

http://www.irna.ir/fa/News/82518869/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: