ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این جدول چه می خواهد بگوید؟

 
 
 
 
 

در باره یکی از جدول های نظر سنجی که در شماره روز گذشته در پیک نت منتشر شد، چند تن از خوانندگان از ما سئوالاتی کرده اند. این سئوالات باز می گردد به آن توضیحی که ما در انتهای شرح این جدول نوشته بودیم. آن جمله چنین بود «در صورت غفلت مردم، همین جدول را مستند یک کودتای انتخاباتی خواهند کرد. کنار رفتن قالیباف و اضافه کردن 24 در صد او به 26 درصد رئیسی. و مستمسک افزودن 3 در صد جهانگیری به 41 در صد روحانی و اعلام پیروزی رئیسی در مرحله اول با گذشتن از مرز 50 در صد. این یک تابلوی مهندسی شده برای کودتاست که تنها با سونامی رای به روحانی شکست می خورد.»

توضیح ما روشن بود: این جدول می خواهد بگوید رای قالیباف مستقل از رای رئیسی است. درحالیکه پایگاه هر دو آنها یکی است و ممکن نیست که هر کدام از آنها به تنهائی 26 و24 در صد رای بیآورند. مطابق همین طرح مهندسی آمار جهانگیری بالای سه در صد است که اگر به آرای روحانی اضافه شود به 50 نمی رسد. این درحالی است که همه میدانند جهانگیری قطعا از رئیسی و قالیباف رای بیشتری دارد و رای روحانی هم تقریبا تا کنار رفتن او به سود روحانی ثابت است.

اینها زمزمه های اقدامات کودتائی است که باید درباره آن توضیح داد. حتی اگر تهیه کنندگان این جدول ها عملی صادقانه انجام داده باشند اما نتیجه اش به سود توطئه گران باشد. آنها که مار گزیده انتخابات 88 و کودتا علیه رای مردم هستند نه بعد از کودتا که پیش از آن باید هوشیاری خود را دو چندان و ده چندان کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: