ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی سردار قاسمی در حمایت از رئیسی

ما 4 روزه یا 4 ساله

بر اصلاحات پیروز می شویم!

 
 
 
 
 

 

سردار سعید قاسمی معروف که فیلم ویدئوی اعتراف او به کودتای انتخاباتی 88 هنوز روی یوتیوپ قابل دسترسی است در گردهمایی نخبگان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حامی رئیسی در تالار شیخ‌انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت:

امروز می‌خواهیم آخرین میخ‌ها را به تابوت اصلاحات و لیبرالیسم بکوبیم. ما اصولگرایانی از جنس لاریجانی، باهنر و ناطق‌نوری نیستیم. اصولگرا مانیفست دارد. ۲۲ جلد تفکرات حضرت روح‌الله است اما لفظ اصلاحات خوب است و امام حسین بزرگترین اصلاحاتچی است. امام خمینی برای اصلاحات قیام کرد لکن ما با این اصلاحات که براساس ‌آن همه چیز را به نا سالم ها واگذار کنند به شدت سرجنگ داریم. ما این اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را که دو لبه تیغ هستند قبول نداریم. مبانی فکری اصلاحات چیست؟ باید کتاب‌های هاشمی را بخوانیم. براساس یک اشتباه تاریخی یک جریان انحرافی روی کار آمد. این جریان ایران را بیست سال به عقب برگرداند.

درست می گویند رئیسی برنامه ندارند. آنها برنامه دارند و به دروغ می‌گویند که سایه جنگ را از کشور بردند در حالی‌که سایه جنگ مرهون خون شهید حسین همدانی است.( قائمی مقام فرمانده کل سپاه قدس که در دمشق در یک حادثه رانندگی کشته شد و شایع است که رقبای سپاه قدس کلک او را در سوریه کندند)

اوباما گفت ما بدون خونریزی پرونده هسته‌ای ایران را منحل کردیم. روی موشکها نوشته شده "اسراییل باید از روی زمین حذف شود" آنها می‌گویند چرا این را نوشته‌اید؟ حالا من به آنها می‌گویم اگر این را نمی نوشتیم پس باید روی موشک‌ها می نوشتیم پشمک حاج عبدالله می‌گویند.
هر وقت به ما حمله شد یک سری ترسو که در حرمسراهایشان سرسره بازی می کردند این کشور را به باد دادند. برجام از اساس برنامه نرم براندازی جمهوری اسلامی است.

اگر در مسیر انتخابات پیروز شدیم، پیروزیم اما اگر جریان دیگری با تقلب بیاید ما مجاهده و تلاش خود را چه ۴ روز و چه ۴سال دیگر به ثمر می‌رسانیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: