ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سردار قاسمی و سردار ذوالقدر

بدنام ترین سرداران سپاه

در تدارک زمین زدن روحانی!

 
 
 
 

سردار رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد از متهمان پرونده بابک زنجانی است که در سایه حرکت می کند و منتظر تغییر دولت و اعدام بابک زنجانی و یا آزادی او و یا پایان انتشار اخبار مربوط به محاکمه و زندان اوست. او نیز مانند سردار باقر ذوالقدر جانشین سابق فرمانده کل سپاه و رئیس دادگاه های کودتای 88 که به تازگی، وارد صحنه سیاسی شده و گروهبندی "مجمع نیروهای مردمی انقلاب" را سازمان داده، اظهار نظرهای سیاسی خود را آغاز کرده است. اظهار نظرهائی که در بطن آن دفاع از دولت احمدی نژاد است! درست همآهنگ با سردار باقر ذوالقدر که نام احمدی نژاد را نمی آورد اما همان خطی را دنبال می کند که احمدی نژاد دنبال کرد و زمینه غارت پول نفت و به خاک سیاه نشاندن مردم را فراهم کرد.

سردار رستم قاسمی به عنوان مشاور بین المللی یکی از بانک های کشور ماهانه حقوق دریافت می کند. درحالیکه کوچکترین تخصصی  در بانکداری بین‌المللی ندارند.

سردار قاسمی در حالی با لباس غیر نظامی فعال سیاسی شده که در دادسرای نظامی سپاه پرونده گشوده فساد مالی دارد. در جریان سلسله تحقیقاتی که درباره ثروت فرماندهان سپاه و کنترل حساب های بانکی آنها در خارج از کشور، به اصرار حسن روحانی به رهبر جمهوری اسلامی و موافقت وی آغاز شد، دانه درشت ترین فرمانده سپاه که از او تحقیقات شد سردار قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد بود. درجریان این تحقیقات معلوم شد که وی در بانک های کشور برزیل حساب های محرمانه دارد. در یکی از این حساب ها رقم موجودی بالای چند میلیارد دلار است. از این حساب با سه امضاء امکان برداشت و انتقال وجود دارد. امضای خود سردار قاسمی، امضای قاضی مرتضوی و امضای حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد. گفته می شود موجودی این حساب تا 11 میلیارد دلار برآورد شده که طی چند سال و تحت پوشش "دور زدن تحریم ها" منتقل شده است. نکته جالب و مهم اینست که این پول نیز از طریق ترکیه به برزیل انتقال داده شده و از جمله اوراق محرمانه پرونده بابک زنجانی همین بخش است. همچنان که از جمله دلائل نسپردن تحقیقات از بابک زنجانی توسط وزارت اطلاعات دولت روحانی نیز همین نکات است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: