ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با دو نامه به روحانی و رئیس صدا و سیما

رئیسی با التماس دعا، دروغ

و بلوف تبلیغ خود را شروع کرد!

 
 
 
 

روز گذشته متن دو نامه حجت الاسلام رئیسی نامزد مخالفان اصلاحات در جمهوری اسلامی یکی خطاب به روحانی و دیگری خطاب به رئیس صدا و سیما منتشر شد.

همان اندازه که نامه به روحانی جدی و واقعی و ناشی از وحشت است، نامه به رئیس صدا و سیما به یک شوخی و پوشش برای نامه به روحانی می ماند. نامه رئیسی به روحانی نشان داد که او نیز هیچکدام از آنهائی را که علیه روحانی به صف شده اند چهره ای جدی و مطرح نمیداند و رقیب قدر جز روحانی کسی نیست.

رئیسی در نامه به روحانی که نوعی التماس دعاست نوشت:

 

"با سلام و تحیت!

بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید. اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود."

یعنی "آقا یکوقت نگوئی آنچه که من را ضایع می کند و مهره ای سوخته برای همیشه!"

 

رئیسی در نامه جداگانه ای به رئیس صدا و سیما که عملا در خدمت تبلیغ یکسویه به سود او تاکنون عمل کرده نیز با دروغ تبلیغ صدا و سیما به سود روحانی شروع می شود. او نوشته است:

 

"با سلام و تحیت!

انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند. متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند. از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: