ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با وزیر جوان کابینه روحانی

دولت آینده ایران، دولتی

مدرن و الکترونیک خواهد بود؟

 
 
 
 
 

 

وزیر ارتباطات کابینه دوم روحانی، اگر "مثل زائو سر زا نرود"، شانس اول انتخابات بعدی ریاست جمهوری است و رئیس جمهوری بعدی ایران از نسل فضای مجازی و اینترنت است با دولتی الکترونیک. این را هم خودش میداند  و هم مخالفان و رقبایش و به همین دلیل هم خودش روز به روز با ابتکارهائی که در پیام های کوتاه توئیتری به خرج میدهد و با حضور در مجامعی نیمه ممنوعه حکومتی در میان نسل جوان ایران برای خود جا باز می کند و هم مخالفانش که از تلگرام و اینستاگرام و توئیتر نفرت دارند سعی می کنند او را به هر دلیل و بهانه ای از دور خارج کنند.

جهرمی که بتدریج و شاید با اشاره روحانی بر اظهار نظرهای سیاسی خود می افزاید روز گذشته در باره استقلال که یکی از سه شعار انقلاب 57 بود در یک مصاحبه با روزنامه همشهری گفت:

عده‌ای تعبیرشان از شبکه ملی اطلاعات این است که باید دور خودمان دیوار بکشیم. استقلال را با قطع ارتباط با دنیا مساوی می‌دانند. استقلال معنایش این نیست که ارتباطمان را با دنیا قطع کنیم.  هر وقت از شبکه ملی اطلاعات صحبت می‌کنند، کلمات فیلترینگ و حذف وابستگی به سرویس‌های خارجی را کنارش می‌‌آورند؛ این تعبیر غلطی است. اگر من خلافی کرده‌ام طبق قانون به آن رسیدگی کنند. این موضوع جای نگرانی ندارد.

سازمان صداوسیما از طرفی مطالبه شبکه ملی اطلاعات می‌کند و از طرف دیگر خودش بزرگ‌ترین مانع در لایه خدمات (اینترنت و ارتباطات) است.

ما اگر نتوانیم به هر شیوه‌ای از باند ۷۰۰ و ۸۰۰ استفاده کنیم، - اتفاقی که در نهایت می‌افتد- نتیجه اش افزایش تعرفه‌های ارتباطات مردم است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: