ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

استقبال رضاکیانیان از نوروز

رقصی چنین، میانه میدان

کار هر کسی نیست!

 
 
 

 

 

این رقص، شاید تحت تاثیر رقص زیبای آنتونی کوئین در فیلم معروف زوربای یونانی، رقص رضاکیانیان هنرپیشه قدیمی تئاتر و سینمای ایران برای نوروز است. به استقبال بهار و روز نو رفته است.

کیانیان متولد 29 از تحصیل کرده های دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر است که در سال 1355 فارغ التحصیل شد. از سال 1345 بازیگری تئاتر را آغاز کرد و در نمایش های آنتیگونه، خرده بورژوا، چهره های سیمون ماشا، ازدواج آقای می سی سی پی، یادگار سالهای شن و... بازی کرد.

آغاز فعالیت رضا کیانیان در سینما از سال 1368 با حضور در فیلم "تمام وسوسه های زمین" ساخته حمید سمندریان بود. برای بازی در فیلم "خانه ای روی آب" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بدست آورد. معروف ترین نقش تلویزیونی رضا کیانیان نقش جمشید در سریال "شلیک نهایی" است. شهرت و محبوبیت کیانیان در نقش «جمشید» چنان بود که مدل مو و لباس های «جمشید» در میان جوانان و به نام «مدل جمشیدی» رایج شد. اما بحث برانگیزترین و جنجالی ترین نقش تلویزیونی وی در سریال های کیف انگلیسی در نقش یک روحانی مسن  است. رضا کیانیان یکی از بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی وکلای جوان نیز بود.

بعد از دانستن همه اینهاست که رقص او در استقبال از نوروز معنای دیگری پیدا می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: