ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پاسخ به یک پیام

دستیابی به کل آمار خوانندگان

پیک نت برای ما ممکن نیست

 
 
 
 
 

 

یکی از خوانندگان پیک نت روی فیسبوک پیک نت توضیحی درباره آمار خوانندگان این روزنت که هر روز اعلام می شود نوشته است:

مطالب پیک نت بسیار بسیار بیش از آماری که اعلان میکنید خواننده دارد. حداقل بنده برای گروههای تلگرامی که بیش از هزار نفر عضو دارند آنها را به اشتراک می گذارم. به این آمار بنده و دیگرانی چون بنده را اضافه کنید.

بعضی مطالب پیک نت چنان است که در صف خرید و اتوبوس می شنوم که درباره آن حرف می زنند و مطالبی را که خوانده اند به نقل از پیک نت به اطلاع هم می رسانند. این زنجیره اطلاعات را به صورت گسترده شاهدم. کار خوب پیک نت انتشار اخبار به همراه تحلیل آنهاست. به زعم بنده این کامنت را میتوانید در متصل به گزارش تعداد خوانندگان پیک نت منتشر کنید . خسته نباشید دوستان! قربان شما از خراسان.

پیک نت نیز در پاسخ این پیام نوشت:خواننده گرامی که اطلاعات بالا را هم برای مطلع شدن خود ما و همچنین خوانندگان پیک نت نوشته اید، همانگونه که چند بار نوشته ایم، انتشار آمار خوانندگان برای خود ما نوعی نظرسنجی است. ضمنا ما فقط آمار شماره روز گذشته پیک نت را هر روز روی فیسبوک و تلگرام پیک نت منتشر می کنیم.متاسفانه دسترسی به آمار خوانندگان پیک نت روی تلگرام ها و فیسبوک و یا اینستاگرام نداریم، اما همین مقدار هم که ما را مطلع کرده اید سپاسگزاریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: