ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش فرزندان میرحسین

اجازه ملاقات با موسوی

به هیچ دوستی داده نشده است

 
 
 
 
 

 

این گزاارش تازه را سایت "آزادی" از قول فرزندان  میرحسین موسوی، پس از انتشار اخبار روزهای اخیر در باره گشایشی محدود در ارتباط با حصر موسوی و کروبی و خانم رهنورد منتشر کرده است:

دو در كه با فاصله چند متر  در  ابتدای كوچه نصب شده، همچنان باقی است. این درها قفل بوده و هنگام مراجعه خانواده برای ملاقات توسط ماموران باز می شود.

كلید درب های ورودی خانه در دست زندانبانان است. در شوفاژخانه داخل زیر زمین، و راه پله پشتی خانه كه با یك در چوبی از محیط مسكونی منزل مجزا شده و نیز پشت بام در اختیار ماموران است.

جوش پنجره ها که پس از حدود هشت سال باز شده است. دوربین های (آشکار و غیر آشکار...) همچنان در فضای بن بست و حیاط داخل خانه و... نصب اند و نیز سایر وسایل اطلاعاتی نظارتی نیز همچنان باقیست. ارتباط تلفنی در چند ماه اخیر  امکان پذیر شده اما یک مامور واسطه هر گونه تماس تلفنی دختران با محصورین است. تسهیلات رفت و آمد، برای فرزندان و اقوام درجه یک، زیر نظر و با تصمیم گیری زندانبانان فراهم شده، اما تاكنون پیشنهاد و یا ابلاغی برای آزادی رفتن به منزل به هیچ كدام از دوستان داده نشده است. سلامت محصوران توسط پزشکان با حضور ماموران تحت نظارت و بررسی است و آنها اکنون در سلامتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: