ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 مهر

پول فروش مواد مخدر

اینگونه درایران شسته میشود

 
 
 
 

 

مافیائی که صندوق های گدائی در خیابان ها نصب کرد و زیر دهها نام مذهبی موسسه های خیریه راه اندازی کرد نقش مهمی در پولشوئی و بحران ارزی کنونی در ایران داشت و دارد. این مافیا در کنار مافیاهای دیگر ساختار دولت سایه ای هستند که هرگاه دولت رسمی با آنها همراه نباشد بلافاصله به اشکال مختلف متوسل به توطئه می شوند. یعنی همین وضعی که اکنون بر کشور حاکم است. در دولت احمدی نژاد "دولت ساکتین" بودند زیرا خود بخشی ازدولت بودند و امروز "دولت سایه"!

همین چند خط از زبان رئیس کل دادگستری استان گلستان را به سراسر ایران تعمیم باید داد تا چهره مافیائی که درابتدا به آن اشاره کردیم و نتایج حضور آنها در دولت احمدی نژاد از پرده بیرون بیآید:

رئیس کل دادگستری گلستان:

 افرادی با نیت به ظاهر خیرخواهانه و با بهانه این ‌که می‌خواهند ماهانه مبلغی کمک هزینه به افراد بی‌بضاعت بپردازند، مدارک شناسایی افراد کم‌ درآمد را می‌گرفتند و به اسم آنان حساب بانکی باز می‌کردند. سپس این افراد پول‌های حاصل از معاملات غیرقانونی خود، مانند خرید و فروش مواد مخدر را به این حساب‌ها واریز و پس از چندین گردش بانکی، پول را به حساب خودشان منتقل می‌کردند.

این موضوع زمانی برملا شد که یارانه شماری از این افراد کم‌درآمد قطع شد و هنگامی که برای پیگیری مراجعه کردند متوجه شدند به‌علت گردش پولی بالای حساب بانکی‌شان، یارانه آن‌ها قطع شده است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 مهر

 
 

اشتراک گذاری: