سرمقاله سرپرست روزنامه ج.اسلامی

خانه تکانی نا گزیر

هم در دولت و هم در مجلس

 

آمار اتحادیه مشاوران املاک

زنان و مردان مشاور املاک

در تهران، چه تحصیلاتی دارند؟

(پیک هفته ۱۰۹) اول مرداد  1397 برابر با 23 ژوئیه 2018 

 pyknet100@gmail.com


ر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته (یکشنبه) گزارش "قدرت موشکی بی نظیر روسیه به نمایش گذاشته شد" بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 10 هزار و 400 خواننده داشت و روی 7 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


31-30 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


31-30 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


31-30 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


31-30 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


31-30 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


31-30 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 1 مرداد

بازداشت و بازجوئی

شماری از فرماندهان سپاه

همزمان با شایعات مربوط به تغییر فرماندهی کل سپاه و همچنین برخی انتصابات جدید در فرماندهی سپاه، شایع است که شماری از فرماندهان سپاه بدلیل آلودگی به اختلاس و فساد مالی تحت تعقیب ستاد مشترک نیروهای مسلح قرار گرفته اند. این شایعات، همراه است با شایعه بازجوئی از علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس که گفته می شود دلیل آن ارتباط با اسرائیل بوده است. ما روی شایعات و زمزمه های جاری در محافل سیاسی تاکید می کنیم. معلوم نیست بازجوئی احتمالی از بروجردی منجر به بازداشت کوتاه و یا دراز مدت وی شده یا خیر؟

پرونده فساد مالی و اختلاس در میان فرماندهان سپاه را که به نوعی در پیوند است با پرونده شهرداری دوران قالیباف بدستور شخص علی خامنه ای در اختیار سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قرار گرفت.

از جمله فرماندهان و سرداران سپاه که تحت تعقیب قرار گرفته اند سردار عیسی شریفی، قائم مقام 12 ساله قالیباف در شهرداری تهران است و بدنبال او سردار مسعود مهردادی، مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران و بانک انصار و مخابرات. همچنین سردار حسن بتولی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سیف الله سجادی نیا معاونت بنیاد تعاون سپاه پاسداران . آنها و چند فرمانده دیگر از متهمین قرار داد 20 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران و سپاه هستند.

قرارداد ده هزار میلیارد تومانی بین «هلدینگ یاس» و شهرداری تهران (غیر از موافقت نامه 20 هزار میلیارد تومانی)، قرارداد نهاجا برای بازسازی مجتمع مسکونی شهید شجاعی (قصر فیروزه ) نیز بخشی از پرونده ایست که رسیدگی به آن را رهبر به سرلشگر باقری سپرده است. حدس زده می شود علاوه بر مسائل مالی، مسائل ارتباطی با خارج از کشور (از جمله اسرائیل) نیز در این بازداشت ها مطرح است. این فرماندهان و گروهی دیگر از فرماندهان سپاه با فرمان رهبر برای انتقال فعالیت های اقتصادی سپاه و نیروهای مسلح به دولت مخالفت کرده بودند.


نامه ای خطاب به روحانی

حامیان موسسات اعتباری مشهد

3 میلیون مال باخته تولید کردند


منطقه آزاد تجاری- منطقه آزاد سیاسی

تظاهرات جنوب عراق

سر از خرمشهر در خواهد آورد؟


محسن هاشمی:

می توان معتادان سرگردان

در تهران را تمیزشان کرد


منتخب اخبار روزهای گذشته


تا نباشد چیزکی، نگویند چیزها!

یک خبر، یک شایعه

و یک ادعا در جمهوری اسلامی


روحانیون آپارتمان نشین نیستند

هر روز 10 تا 12 نفر
در آسانسورهای قم حبس میشوند


عنوان اول پیک نت 31 تیر
مظلوم نمائی علم الهدا در نماز جمعه

علم الهدا امام جمعه مشهد در یک مظلوم نمائی خنده دار، در نماز جمعه اش در پاسخ به افشاگری هائی که اخیرا در باره نقش او و خانواده اش در موسسه کلاهبرداری ثامن الحجح در فضای مجازی منتشر شده، این افشاگری ها را فحش به پسرش و خانواده اش معرفی کرده و گفته است به آنها فحش ندهید بلکه به خود من فحش بدهید.
اولا آن افشاگری ها "فحش" نیست و ایشان برای پاسخ ندادن به آن افشاگری ها، آنها را فحش تلقی و معرفی کرده است. دوم، آن افشاگری ها و باور مردم به آنها آنقدر گسترده است که وی ناچار شده مسئله را بعنوان فحش در نماز جمعه مطرح کند. مال اندوزی و ثروت اندوزی امام جمعه مشهد به زمان تولیت آیت الله طبسی باز میگردد که ایشان دستش از آستانقدس کوتاه بود. حالا با رسیدن تولیت آستانقدس به شوهر دخترش "سید ابراهیم رئیسی" آستانقدس هم پشت قباله وی شده است. چنان که او هوس انتقال رهبری پس از در گذشت آقای خامنه ای به مشهد را در سر دارد و لابد قبا را هم برای خودش دوخته است، زیرا دامادش با شکستی که در انتخابات ریاست جمهوری از روحانی خورد و با بالا آمدن دوباره پرونده اش در قتل عام سیاسی سال 1367 شانسی را که برای خود برای نشستن بر تخت ولایت و تبدیل مشهد به پایتخت ولایت تصور کرده بود از دست داده است. پایتختی که به قول شهردار مشهد در مصاحبه ای که روز گذشته از او منتشر شد 30 درصد جمعیتش حاشیه نشین هستند. یعنی بزرگترین سپاه گرسنگان برای شورش های شهری. طومار دودمان صفویه سلام پناه را محمود افغان با محاصره اصفهان در هم پیچید و پایتخت احتمالی ولایت در مشهد را شاید همین 30 درصد جمعیت حاشیه نشین تصرف کردند. بویژه که 300 هزار این 30 درصد مهاجر افغانستانند. تاریخ تکرار خواهد شد؟
فیلم سخنرانی علم الهدا را خود ببینید و قضاوت کنید.


سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد باز میگردد

دسته گل های جنتی را

مجمع مصلحت از آب می گیرد


قدرت موشکی بی نظیر

روسیه به نمایش گذاشته شد

راشا تودی- ترجمه و تدوین نوید بوستانی


نتانیاهو به پوتین تلفن کرد

ترامپ تلفنی پوتین را

برای سفر به امریکا دعوت کرد


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

از 18 هزار  گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران