آنها به ایران باز گردانده می شوند

ایرانی‌ها بدون برگ تست‌کرونا

اجازه ورود به آلمان را ندارند!

 

اخبار کرونا، انتخابات مجلس را به حاشیه برُد

طراحان انتصابات مجلس

در قرنطینه اخبار کرونا لمیده اند

(پیک هفته ۱۰۹)  13 اسفند ماه 1398 - 3 مارس 2020

 pyknet100@gmail.com


11-12 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


11-12 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


11-12 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


11-12 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


11-12 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


11-12 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 13 اسفند

حکومت تن نمی دهد

به شناخت خود و جامعه ایران

در حکومت هائی که افکار عمومی و سمت گیری آن برایشان اهمیت دارد، جلوی آزادی مطبوعات و احزاب و همچنین نهادهای سنجش افکار عمومی و بررسی علمی چرائی و چگونگی رویدادها را نمی گیرند.  این حکومت ها بجای اعدام درمانی، زندان درمانی، شکنجه درمانی، دروغ درمانی و سانسور درمانی می روند بدنبال بررسی ریشه های اجتماعی رویدادها و یافتن راه حل های علمی و دراز مدت. در جمهوری اسلامی پس از چهار دهه هنوز بدنبال همان درمان هائی هستند که به آنها اشاره شد. درباره تمامی پدیده ها و رویدادها. نمی خواهند بدانند و بپذیرند که چرا مردم درانتخابات شرکت نکردند، نمی خواهند بدانند و بپذیرند که راه حل مبارزه با اعتیاد و فحشاء و الکل بگیر و ببند و اعدام نیست. نمی خواهند بپذیرند که سازمان های مردم نهاد جاسوس نیستند و مقابله و مبارزه با جاسوس و جاسوسی از مبارزه با این سازمان ها جداست . جاسوس و جاسوسی در هر نهاد و بنیاد و سازمانی امکان پذیر است، از جمله عالی ترین ارگان های حکومتی و یا نهادهای مذهبی و روحانی. همین دو نگاه و دو روش متفاوت در حکومت ایران و مقایسه آن با حکومت های دیگری که به روش آنها اشاره شد، درباره کشف احتکار و قاچاقی که این روزها اخبار آن درباره وسائل مقابله و مبارزه با کرونا در ایران جریان دارد صادق است. باید نخست بررسی علمی شود که چطور ممکن است در یک جامعه پزشکان و پرستاران آن با از خودگذشتگی به یاری ملت آمده و با کرونا مبارزه کنند و از آن طرف عده ای تجهیزات مقابله با کرونا را احتکار کنند و در بازار سیاه به دهها برابر قیمت بفروشند و یا برای فروش قاچاقی به کشورهای همسایه صادر کنند. این پدیده یک پدیده اقتصادی و حکومتی است اما از نظر اجتماعی، یک پدیده جامعه شناسی. فرض کنیم به ایران حمله نظامی شود، آیا همین دوگانگی نقش ستون پنجم دشمن را بازی نخواهد کرد؟ این بررسی جامعه شناسی راه به همین دو گانگی در خود حاکمیت خواهد یافت و میرسیم به این بیت از شعر مولوی که به ضرب المثلی در فرهنگ ایرانی تبدیل شده است: "ماهی از سر گنده گردد، نی ز دُم"

این فاجعه که در همین روزهای هراس و وحشت حاکم بر ایران، عده ای بنام ماموران بهداشت و به بهانه تست کرونا به خانه های مردم مراجعه می کنند و خانه را غارت و احتمالا صاحب خانه را مضروب و دست بسته درگوشه ای از خانه زندانی، یک جنایت است، یک کلاهبرداری و فریب و دزدی، اما قبل و یا همزمان با برخورد با آنها نباید برای راه یابی به ریشه های این بی مروتی دست به دامن جامعه شناسی و بحران شناسی شد؟ چرا در دوران جنگ میان ایران و عراق شاهد این پدیده ها نبودیم و امروز با چنین وسعت و سرعتی با آنها روبرو هستیم؟


تیم کنترل با تجهیزات کمکی وارد تهران شد

کنترل سازمان بهداشت جهانی

برمدیریت مقابله با کرونا درایران


حاکمیت پول و اقتصاد متکی به تجارت و قاچاق

از بلاد کفر (!) تیم پزشکی با تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا وارد ایران شد و همزمان با آن، از قم، تهران، مشهد و ... گزارش های سرقت و احتکار برای گران فروختن در بازار سیاه و قاچاق تجهیزات مقابله با کرونا از ایران به خارج از کشور در رسانه های ایران منتشر شد. چهل سال پس از برقراری حکومت اسلامی در ایران و حاکمیت پول و دروغ در ایران.

فیلمی که می بینید از طرف یکی کارمندان گمرک بوشهر منتشر شده و حجم زیاد ماسک که در انتظار خروج از کشور بصورت قاچاق است را نشان میدهد. فیلم دوم نیز گوشه ای دیگر از سلطه مافیای تجازت و قاچاق بر تجهیزات مقابله با کرونا در جمهوری اسلامی است.


گزارش نظامی پوتین

روسیه سلاح هائی ساخته

که هیچ کشور جهان علم آن را ندارد!


مرور مطبوعات 12 اسفند

تفسیر کرونائی کیهان: مجازی مقصر است

وزیر ارتباطات: روی ‌دیگر توصیه روغن بنفشه


دو فیلم برای دیدن دو صحنه

از مقابله با کرونا در ایران و در آلمان

این  دو فیلم را همزمان باید دید تا فهمید چرا مرسدس بنز در آلمان تولید می شود و پراید در ایران مونتاژ. چرا آلمان برترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد و ایران نیازمند واردات چادر مشکی از چین.

در یکی از این دو فیلم وزیر کشور آلمان از دست دادن با صدراعظم آلمان برای پرهیز از انتقال کرونا خود داری می کند و صدراعظم نیز تشکر می کند و فیلم دوم را سیمای جمهوری اسلامی در اوج وحشت مردم از شیوع ویروس کرونا و تبدیل واقعی و یا تبلیغی ایران بعنوان کانون اشاعه کرونا در خاورمیانه پخش کرده است.


خواننده فیسبوک جدید پیک نت شوید!

فیسبوک جدید پیک نت بتدریج دوستان خود را پیدا می کند اما هنوز تا رسیدن به فیسیوک قدیمی پیک نت که ما نمی دانیم به چه دلیل فیسبوک آن را بست فاصله زیادی دارد. ما کسانی را که روی فیسبوک جدید با آدرس زیر تقاضای دوستی می کنند بتدریج می پذیریم و شما نیز این آدرس را در اختیار دوستان  خود (بویژه در داخل کشور) قرار بدهید.

https://www.facebook.com/pyknet1357


منتخب اخبار روزهای گذشته


مردم سرکوب های خونین را فراموش نمی کنند

سپاه با نمایش مقابله با "کرونا"

قصد دلجوئی از مردم را دارد؟


عنوان اول پیک نت 12 اسفند

دو نامه وزیر بهداشت

که ‌یکی فاش‌شد و دیگری‌سانسور


اطلاعاتی که نماینده رشت فاش کرد

"کرونا" سفیر سیار قم

که به سراسر ایران سفر کرد


درود یک ملت

برای پزشکان و پرستاران ایران

این گزارش تصویری با هدف تشکر از پزشکان و پرستارانی که در این روزهای دشوار، علیرغم همه نامهربانی های حکومت با آنها، برای کمک به مردم به میدان  آمده اند تهیه شده است. حتی پرستارانی که چند ماه است حقوق دریافت نکرده اند و پزشکانی که بسیار زودتر و جلوتر از مقامات با راه اندازی یک کانال تلگرامی با دادن اطلاعات دقیق و هشدارهای بموقع بجای ترویج خرافات مذهبی از سوی شماری از روحانیون و پوشش خبری دادن آنها توسط صدا و سیما با علم و دانش و احساس وظیفه ملی به یاری مردم شتافتند.


بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم

رهبر و مجمع مصلحت

مسئولعواقب نپیوستن به ‌فاتف‌اند


عنوان اول پیک نت 11 اسفند

مماشات با یکه تازی های

رهبر رو به پایان است!


در شهر "وهان" چین امنیتی نبود

توصیه به مردم که درخانه بمانید

پیشگیری امنیتی است یا بهداشتی؟


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

.پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (دوشنبه) خبر دو نامه وزیر بهداشت به روحانی و شورای عالی امنیت ملی درباره شیوع کرونا پیش از 22 بهمن بود که روی کانال تلگرام پیک نت نزدیک به 13 هزار خواننده داشت. آمار خوانندگان فیسبوک جدید پیک نت هرگاه از مرز هزار خواننده گذشت آمار آن را همراه با آمار تلگرام پیک نت اعلام می کنیم.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران