سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه

سپاه برای مقابله با کرونا

آرایش جنگی گرفته

 

پس از 6 روز جدال با کرونا

دکتر فریبرز رئیس دانا

بدرود حیات گفت!

(پیک هفته ۱۰۹)  27 اسفند ماه 1398 - 17 مارس 2020

 pyknet100@gmail.com


26-25 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


26-25 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


26-25 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


26-25 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


26-25 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


26-25 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 27 اسفند

چین "آتش به اختیار" نداشت

که توانست کرونا را مهار کند!

"آتش به اختیارها" یا همان گروه های فشار که یکروز سفارت عربستان را آتش زدند و روز دیگر چماق بدست به معترضان گرانی بنزین حمله ور شدند و خلاصه 40 سال آتش بیار انواع معرکه ها بودند، روز گذشته به تحریک بزرگترهایشان که تولیت و حرم داری کاسبی نان و آبدارشان است در اعتراض به تعطیل مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه مقابل این حرم جمع شدند. حتی بخشی از در حرم را شکستند تا داخل شوند و قرنطینه را بشکنند. عقل و شعور آنها همین است که می شنوید. البته شاید هم میدانند و قصدشان کشیدن مردم به داخل حرم و سپس غیب شدن باشد. چهل سال تبلیغ خرافات مذهبی و چهل سال آتش به اختیاری همین محصول فاجعه بار را دارد که می بینید. آن مرغ انجیرخواری که در توانست کرونا را مهار کند، چین بود و حکومتی آگاه و مردمی آگاه. رسانه هایی در خدمت ملت و مردم و نه صدا و سیما علیه مردم. فاجعه در ایران حاکمیت آمران همین گروه هاست.

آن شارلاتانی که سخنرانی می کند و می گوید تصمیم وزارت بهداشت برای بستن حرم از سازمان بهداشت جهانی (لابد استکباری) دستور گرفته و این دیگری که همکاران و دوستانش را دعوت به حضور در صحنه و به آتش کشیدن می کند، دست پرورده های آمرانی اند که در سایه قدرت پنهان اند.

وقتی فرمانده کل سپاه بگوید برای مبارزه با کرونا آرایش جنگی گرفته ایم تا فرمان رهبر را برای جنگ بیولوژیک اجرا کنیم، چه توقعی از این آتش به اختیارها می توان داشت؟


در این روزهای هراس از کرونا و خانه نشینی رو به گسترش
 این فیلم هم دیدنی و شنیدنی است
.


 مصاحبه دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس

از خط قرمز اعلام نام رهبر

بعنوان عامل‌بحران بایدگذشت!


منتخب اخبار روزهای گذشته


چند نمونه را بخوانید

طرح منسجم و یکپارچه ای

علیه کرونا درایران وجود ندارد


عنوان اول پیک نت 26 اسفند

"کرونا"درکشور چند داروغه

ایران قابل کنترل خواهد بود؟


بانگ "ای ایران"

 از بام و بالکن خانه ها برخاست!

حتی اگر فیلم های آواز خوانی، نوازندگی و پیام گوئی مردم ایتالیا که این روزها در قرنطینه خانگی اند و پیام گوئی مردم شهر "ووهان" چین در دوران قرنطینه "قوی باشیم، این روزها می گذرد" پخش اینترنتی  نمی شد هم از روز آشکار تر بود که ایرانی ها بزودی قرنطینه های خانگی را به سنگری برای همبستگی با خود و اعلام جدائی خویش از حکومت تبدیل خواهند کرد. این سنت از انقلاب 57 در ایران ریشه دوانده و درجریان جنبش ضد کودتای 88 نیز تکرار شد و حالا فرصت تازه ای برای تکرار آن پیش آمده است. اتفاقا یکی از دلائل تردید و حتی مخالفت دولت و قرارگاه جنگ بیولوژیک با اعلام قرنطینه تهران و دیگر شهرهای بزرگ و ظاهر شدن واحدهای سپاه در خیابانها نیز همین پیش بینی بود. فعلا سرود "ای ایران" را در برابر سرود جمهوری اسلامی مردم با صدای بنان از بلندگوهای خانگی پخش می کنند و خود نیز او را همراهی. این فیلم مربوط به اکباتان تهران است.


مرور مطبوعات 25 اسفند

تصمیمات را رهبر می گیرد

روحانی را بلا گردان می خواهند


این دو فیلم را مقایسه کنید

با فیلم های مقابله چین با "کرونا"

از این دو فیلم، یکی مربوط به خریدهای کرونائی در یکی از فروشگاه های شهر سیدنی استرالیاست و دیگری مربوط به همین خرید در یکی از فروشگاه های زنجیره ای لوازم بهداشتی بنام "D.M" در شهر برلین در آلمان. این دو فیلم را مقایسه کنید با فیلم هائی که در همین روزها و هفته ها درباره موفقیت چین برای غلبه بر کرونا در سراسر چین و بویژه در شهر 11 میلیونی "ووهان" بصورت یک نظم بی نظیر حکومتی و مردمی جلوه کرد. نه کسی یورش برد به مغازه ها برای ذخیره سازی، نه کسی از گرسنگی در قرنطینه خانگی مرد و نه فروشگاهها غارت شد. این دو فیلم بازتاب نظم مصرفی سرمایه داری و بی اعتمادی مردم به آینده و عدم حمایت دولتی است و آنچه در چین روی داد محصول یک نظم سوسیالیستی و اجتماعی. حالا اروپائی ها برای مقابله با کرونا از چین طلب یاری کرده اند. شاید آنها دانش و امکانات داروئی و پزشکی خود را بتوانند در اختیار آنها بگذارند، اما نظم و سیستم اجتماعی حکومت را که نمی تواند صادر کرد!

تازه این کشاکش برای انبار کردن دستمال کاغذی است. حالا تصور کنید که حادثه ای وخیم تر از کرونا روی دهد، مثل برخورد یک شهاب سنگ عظیم به زمین و یا آغاز یک جنگ محدود اتمی و ... در فروشگاه ها و سوپر مارکت های چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آن نظم آلمانی و فرهنگ اتو کرده اروپائی با یک حادثه (شیوع ویروس کرونا) تبدیل به همین صحنه هائی شده که دراین دو فیلم می بینید.


پوتین رئیس جمهور می ماند
و کادرهای جوان روی کار می‌آیند
ایرج گلفام


حکومتی که قدرت قرنطینه را داشت

چین چگونه توانست

قهرمان مبارزه با کرونا شود؟


عنوان اول پیک نت 25 اسفند

قرارگاه جنگ بیولوژیک

هنوز نجنگیده تحلیل رفت!


کارهای نمایشی بسیج مساجد

با این کارهای نمایشی می توان کرونا را در ایران مهار کرد؟ چند طلبه و چند بسیجی در پناه عکسی از سردار قاسم سلیمانی را با سمپاش باغبانی به خیابان فرستادن یعنی مقابله با کرونا؟ مردم بتدریج خطر کرونا را جدی گرفتند و بتدریج در خانه هایشان پناه گرفته اند و خیابان ها خلوت باقی مانده است برای این مانورهای تبلیغاتی بسیج مساجد.


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

مصاحبه دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس که با عنوان «از خط قرمز اعلام نام رهبر بعنوان عامل بحران باید گذشت» در شماره روز گذشته (دوشنبه) منتشر شد با نزدیک به 15 هزار خواننده روی تلگرام پیک نت پر مخاطب ترین مطلب بود. این مطلب روی فیسبوک جدید پیک نت نیز نزدیک به 2 هزار خواننده داشت و روی 14 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران