تحلیل کوزاچف از حادثه فرودگاه بغداد:

ایران ممکن است، از این پس

به سمت تولید سلاح اتمی برود!

 

گزارش رسانه های روسیه

سلیمانی یک نظامی آگاه

و مسلط به فنون نظامی بود!

(پیک هفته ۱۰۹)  14 دی ماه 1398 -  4 ژانویه 2020

 pyknet100@gmail.com


13-11 دی

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


13-11 دی

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


13-11 دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


13-11 دی

منتخب اخبار
شهرستان ها


13-11 دی

منتخب اخبار ورزشی


13-11 دی

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 14 دیماه

سفر سلیمانی به بغداد

ازکدام سوراخ امنیتی "درز"کرد؟

مهم ترین نکته ای که درباره حمله به کاروان 10 نفره سردار سلیمانی (5 سردار سپاه قدس و 5 فرمانده حشد الشعبی) تاکنون اعلام نشد اینست که او از کدام کشور وارد بغداد شد. هواپیمای او از لبنان، سوریه و یا ایران به بغداد رسید؟

بموجب خبری که بدست ما رسیده و ما بدون تائید و یا تکذیب آن را منتشر می کنیم، سلیمانی از تهران و با پاسپورت رسمی، با اسم خودش با هواپیما وارد فرودگاه بغداد شده بود. سفر او به بغداد، که ظاهرا برای کنترل اوضاع متشنج پس از حمله هوائی به پایگاه حشد الشعبی و حمله به سفارت امریکا انجام شد، با قید محرمانه با دولت عراق همآهنگ شده بود. بنابراین، سفر وی مخفیانه نبود بلکه با اطلاع دولت و نهادهای امنیتی عراق و تاکید بر محرمانه بودن آن صورت گرفت. او پیش از سفر به بغداد، از حشد الشعبی خواسته بود تا از سفارت امریکا در بغداد فاصله بگیرند و حتی مراسم عزاداری برای کشته شدگان حمله امریکا به پایگاه حشدالشعبی را بصورت تظاهرات خیابانی برگزار نکنند. بنابراین، خبر سفر سلیمانی به بغداد باید از یکی از سوراخ های امنیتی خود جمهوری اسلامی و یا عراق به  اسرائیل و از طریق اسرائیل به اطلاع امریکائی ها رسیده باشد.

در ادامه همین خبر، ما کسب اطلاع کرده ایم که پیش از حمله امریکا به پایگاه حشدالشعبی ، نخست وزیر عراق "عادل المهدی" چند بار به امریکائی ها تاکید کرده که اطلاع دقیق دارد که حمله موشکی به پایگاه امریکائی ها که باعث کشته شدن یکنفر و بهانه بمباران پایگاه حشدالشعبی شد، از طرف حشدالشعبی صورت نگرفته است. حتی دو هفته پیش از شلیک موشک به پایگاه امریکائی ها، استخبارات عراق به امریکائی ها اطلاع میدهد که از ناحیه "کرکوک" می خواهند موشک به طرف مراکز امریکا شلیک کنند! از سوی دیگر، پس از شلیک موشک به پایگاه امریکائی ها، نخست وزیر عراق به فرمانده حشدالشعبی هشدار میدهد که امریکا قصد بمباران پایگاه های حشد را دارد، اما آنها این اطلاع را جدی نمی گیرند.


توصیه آیت الله سیستانی پس از کشته شدن سلیمانی:

خویشتن دار باشید

و با خردمندی رفتار کنید


سخنان روحانی در نشست خبری

روز گذشته روحانی در یک نشست خبری گفت: ما می توانستیم امسال حداقل 60 میلیارد دلار پول نفت داشته باشیم، اگر در شرایط تحریم نمی بودیم. ما یا باید رنج و تلخی های کوتاه مدت را تحمل کنیم، یا با خوشی کوتاه مدت، تلخی بلند مدت از دست دادن استقلال کشور را تحمیل کنیم.


سیاست های دو گانه آلمان

در حوادث مرتبط با ایران و امریکا

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله 722

شورش آبان نشان داد، ج. اسلامی

سنگر تهیدستان را از دست داده!


جنگ و رقابت

برسر چاه های نفت در لیبی

اومانیته- ترجمه آذرنگ


عنوان اول پیک نت 12 دیماه

آیا با زبان آقای خامنه ای
می توان مذاکرات سیاسی کرد؟


در تفسیر رویدادی اخیر حق با مقتدا صدر است

تلاش طراحان، برای مهار

جنبش اعتراضی مردم عراق


عوامفریبی دبیرکل امریکا دیده جبهه پایداری

از سه دسته گل رهبر

یکی به آقا مرتضی تهران رسید!


مصاحبه سخنگوی دروغگوی قوه قضائیه

کسی که میگوید آمار کشته ها

دروغ است، از آمار واقعی خبر دارد


راه توده 722 منتشر شد

هفته  نامه راه توده – شماره 722 (پنجشنبه 12 دیماه 98)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرارگرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به حضور اقشار و طبقات فرودست جامعه در شورش آبان ماه دارد. اقشار و طبقاتی که تا پیش از این شورش حکومت آنها را پایگاه خود میدانست و اکنون حکومت این پایگاه را از دست داده است.

تاریخ احزاب سیاسی ایران را که بر گرفته شده از کتاب تحقیقی زنده یاد پرفسور آگاهی از رهبران اعدام شده حزب توده ایران در قتل عام 67 است، از این شماره آغاز کرده ایم که بخش اول آن را می خوانید. دراین شماره مطالبی با این عناوین منتشر شده است: دو دیدگاه آلوده به رویا در میان اصلاح طلبان در انتخابات، زمان دفاع از سوسیالیسم فرا رسیده، شاه نفهمید یا رهبر نمی فهمد؟، پیوند ناگزیر حزب توده ایران با انقلاب 57،  جنگ اقتصادی به رهبری امریکا، آشنائی با شهر تحقیقاتی چین، جنگ و رقابت بر سر چاه های نفت در لیبی، پرچم انقلاب در امریکا لاتین دست بدست می شود و بالاخره مقاله ای به قلم شادروان ملک الشعرا بهار در باره استبداد رضاشاهی.


شایعه ممنوع الخروج شدن برخی از آنها

ستاره لاریجانی ها

در ج.اسلامی درحال سقوط است؟


گفتگو با سعید حجاریان

بدون نفت می توان، اما با دروغ

نمی توان مملکت اداره کرد!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز پنجشنبه عنوان اول آن بود. این مطلب درباره ادبیات غیر سیاسی آقای خامنه ای بود با این تیتر «آیا با زبان آقای خامنه ای می توان مذاکره سیاسی کرد؟» که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 18 هزار و 700 خواننده داشت و روی 15 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد که آمار خوانندگان آن فیسبوک ها در آمار پیک نت لحاظ نشده است.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران