ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قالیباف و زاکانی

هیات امنای دانشگاه تهران

در قبضه نمایندگان بسیج و سپاه

 
 
 

 

 

سردار قالیباف در سال 96 از جمله نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود و در مناظره های انتخاباتی آن هم شرکت کرد. چند بار زبان درازی کرد تا بالاخره اسحاق جهانگیری که او نیز نامزد آن انتخابات بود پشت میکرفن رفت و او را تهدید کرد که تخلفات مالی و اقتصادی اش را میتواند فاش کند. قالیباف زبان درازی را ادامه داد تا این که نوبت روحانی شد برای صحبت. او پشت میکرفن خطاب به قالیباف گفت: آقای قالیباف پرونده شما در سینه من است. در سال 78 (یورش به خوابگاه دانشجویان) مردانگی کردم که پرونده شما را نفرستادم از شورای امنیت (روحانی در ان زمان دبیر شورای عالی امنیت ملی بود) به قوه قضائیه. شما که در شورای امنیت گفتی دانشجویان را بگذارید بیایند بیرون تا من باحمله گازانبری سرکوبشان کنم و ...)

این یادآوری به این دلیل جاداشت که حالا سردار قالیباف که رئیس مجلس شده؛ عضو هیات امنای دانشگاه تهران شده است! البته زاکانی رئیس دوپینگی شورای شهر هم در کنار او در هیات امنای دانشگاه تهران قرار گرفته است. زاکانی هم قبلا رئیس بسیج دانشجوئی بوده است.

همه این تحولات و رویدادهای منفی دیگر با پایان دوران ریاست جمهوری روحانی و آغاز ریاست جمهوری رئیسی آغاز شده و بتدریج نه تنها بسیاری از حکومتیان بلکه مردم هم در مقایسه روحانی و دوران او با رئیسی و دوران کوتاه ریاست جمهوری او معنای دوغ و دوشاب را فهمیده اند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: