ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هاشمی طباء:

وزرای رئیسی لقمه هائی

بزرگتر از دهانشان برداشته اند

 
 
 

 

 هاشمی‌طبا از دولتمردان با سابقه جمهوری اسلامی است که در سال 96 برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ثبت نام کرد و در مناظره های آن انتخابات نیز حضور یافت و سنجیده و منطقی سخن گفتنش به دل خیلی ها نشست.

هاشمی طبا دراین روزها مصاحبه ای در ارتباط با دولت رئیسی و وعده هائی که به مردم میدهد انجام داده که خلاصه ای از آن را میخوانید:

 

وعده‌هائی که این روزها وزرا میدهند بزرگتر از خود این وزراست (لقمه ای که بزرگتر از دهان خورنده آنست). این وعده ها هیچ‌کدام عملی نمی‌شوند. وزرا باید اول ظرفیت های واقعی وزراتخانه تحت مسئولیت شان را بررسی کنند و سپس تصمیم کارشناسانه بگیرند. بعید می دانم آنها حتی توان استفاده از نظرات کارشناسی را هم داشته باشند.  در مجموع معتقدم وزرای دولت سیزدهم کارهای معمولی را شاید نتوانند انجام دهند چه رسد به اینکه بخواهند به وعده های اعلامی خود عمل کنند چون وعده‌ها از آدم ها بزرگترند. من متأُسفانه خیلی بدبین هستم. آقای رئیسی همکاران خوبی انتخاب نکرد. واقعا چرا فقط باید در انتخاب وزرا نگاه سیاسی را مد نظر قرار داد؟ در کشور افراد قوی هستند که می شود از آنها استفاده کرد، همه وزرا تنها از یک گروه خاص انتخاب شدند. در حالیکه مملکت پر از نیروهای نخبه و حسابی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  31 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: