ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 13 شهریور

در ج. اسلامی همگی

دماغشان در کار دیگری است!

 
 
 

 

 

در جمهوری اسلامی نه تنها هیچکس سر جایی که تخصص و تجربه  دارد قرار نمی گیرد، بلکه هیچ نهادی هم حداقل در همان چارچوبی که برایش تعریف شده نیز قرار نه گرفته و نه می گیرد. همه نهادها در همه کار مملکت دخالت دارند. اطلاعات سپاه در کار وزارت اطلاعات و قوه قضائیه، قوه قضائیه در کار بازجوئی و پرونده سازی بجای رسیدگی به پرونده، مجمع مصلحت چوب لای چرخ مجلس و مجلس چوب لای چرخ دولتی که از طایقه خودشان نیست، فرماندهان سپاه که الی ماشاء الله در کاری نیست که دخالت نکنند و در آن دست نداشته باشند. مجلس خبرگان دماغش را در هر دیگی فرو میکند جز همان دیگی که برایش سر بار گذاشته اند، قوه مجریه اگر از طایفه قدرت و مورد تائید مافیاهای پشت صحنه باشد، خودش می برد و می دوزد و تن مافیاها می کند و در این میان رهبر نیز ختم همه مداخلات است. از چادر تا شعر و از شعر تا سینما و از اتمی تا دستورات جنگی، از کارشکنی در کار دولت های نا همسو با وی تا انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، از تعیین امام جمعه ها تا دادن درجه نظامی و خلاصه همه کاره.

در چنین بی نظمی سازمان یافته و منظم که اسمش نظام مقدس است، بخوانید و ببینید مجلس خبرگان که شرح وظائفش نظارت برکار رهبری و انتخاب رهبر است به کجا کشیده است:

هشتمین جلسه مشترک هئیت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی خبرگان برای برگزاری اجلاسیه نهم در مهرماه، مسائل منطقه‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفت. حجت الاسلام قمی عضو هیئت رئیسه خبرگان و مشاور امور بین الملل دفتر رهبری تحولات افغانستان را تشریح کرد.

در ادامه اعضای خبرگان در حضور رئیس جمهور مطالبات خود از دولت سیزدهم پرداختند. (توجه داشته باشید که وظائف خبرگان نظارت بر کارهای رهبر است نه ریاست جمهوری)

جلوگیری از رسوب کالاها در گمرک‌ها و انبارها

استفاده از جوان‌های آماده به خدمت در دولت،

نظارت بر گرانی کالاها

در پایان اعضای خبرگان خواستار تعیین معاونت امور روحانیت در ریاست جمهوری از سوی رئیس جمهوری شدند و با انتقاد از وجود مشکلاتی در زیرساخت‌ها برای حضور بیشتر روحانیت در جامعه، اظهار امیدواری کردند در دولت جدید اقدامات و برنامه‌ریزی برای حضور روحانیون در دانشگاه‌ها فراهم شود.

(همه آنها بی شک دغدغه رهبر شدن و یا این که چه کسی رهبر جانشین می شود و تکلیفشان با او چه خواهد بود را دارند اما به روی خودشان نمی آورند و این بحث که بحث و دغدغه اصلی آنهاست در محافل مافیائی جریان دارد.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 سپتامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: