ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اشکال ایرانی ها اینست که زود فراموش می کنند

آخرین سخنان زنگنه و جهانگیری

در آخرین روز دولت روحانی

 
 
 

 

 

زنگنه وزیر نفت که از قدیمی ترین کارگزاران جمهوری اسلامی از کابینه میرحسین موسوی تا اکنون بوده در نشست رییس جمهوری با مدیران ارشد دولت گفت:

من بعنوان شهروند ایرانی خودم را قدردان آقای روحانی می دانم که قرار گرفتن ایران در زیر قطعنامه فصل هفت شورای امنیت را (که محصول شعارهای احمدی نژاد بود) حل و فصل کرد.

من از سال ۶۷ وزیر بوده ام و هیچ دولتی را مظلوم تر از دولت تدبیر و امید نمی دانم. اداره کشور با وجود تحریم‌ها کاری کارستان بود. قابل انکار نیست که مدیریت ما جهان سومی است، اما عملکرد دولت درست بود. در این دوره نه برای نفت خام و محصولات پتروشیمی و …حتی یک بشکه معافیت نداشتیم.  ما در این مدت بیش از ۱۰۰ میلیارد نفت نفروختیم (اشاره به دوران احمدی نژاد) و آنچه که فروختیم با مشکلات بود. هدف فروپاشی نظام بود.  دولت در این هشت ساله و این سه سال جنگ اقتصادی کارهای مهمی کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همین نشست گفت:

اجر کار روحانی در تاریخ ماندگار خواهد شد. آقای روحانی در سال ۹۲ وقتی عهده دار قوه مجریه شدند کشور با تهدیداتی روبرو بود. من به سهم خود از رئیس جمهور تشکر کرده و خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم روزی قدر کار رئیس جمهور برملا می‌شود.

کشور در سال ۹۲ در تنگنای بین الملل، رکود، تورم و در شرایط اوج اختلافات بود، به گونه‌ای که رئیس جمهور وقت (احمدی نژاد) علیه رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نوار پخش می کرد.  واقعا هدف فشار حداکثری به زانو در آوردن ایران بود. در این فضا دولت کار خود را شروع کرد. اشکال ما ایرانی ها اینست که زود فراموش می‌کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  3 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: