ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارشی که به اشتباه در توئیتر وزارت خارجه منتشر شد

برخی نظامی ها تقاضای

گذرنامه با اسامی جعلی کرده اند!

 
 
 

 

 

گفته می شود، توئیتر وزارت خارجة‌ جمهوری اسلامی  IRIMFA برای دقایقی لینک گزارشی را منتشر و بی‌درنگ آن را حذف کرد. این لینک مربوط به گزارشی بوده که ظاهرا قصد ارسال آن را برای مقامات داشته اند، از جمله برای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و اشتباهی برای دقایقی روی توئیتر وزارت خارجه قرار گرفته است.

دراین گزارش آمده که اغتشاشات خیابانی از استان‌های جنوبی به سایر استان‌ها سرایت می‌کند. طی چند روز گذشته چندین مراجعه از فرماندهان نیروهای نظامی، بسیج و سپاه داشته ایم که خواهان دریافت گذرنامه با اسامی جعلی بوده اند. بطور مشخص طی ۴ روز گذشته ۱۷ مورد تماس از طریق ایمیل و تلفن از طرف فرماندهان لایه‌های متوسط به‌ بالای سپاه و انتظامی در این مورد داشته ایم.

 این نفرات استدلال می کنند که خطر جانی آن‌ها را تهدید می‌کند و چون ارگان‌های آنها در لیست‌های تحریمی هستند، در صورتی که لازم شود از کشور خارج شوند، نیاز به گذرنامه‌هایی با اسامی دوم دارند.

خواهشمند است شورای عالی امنیت ملی این موضوع را ‌بصورت عاجل در دستور کار قرار دهد. چرا که اگر وزارت خارجه به درخواست این افراد پاسخ مثبت بدهد، امکان دارد سایرین هم تشویق به درخواست گذرنامه با اسامی جعلی کنند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجة‌ جمهوری اسلامی ایران

مهر و امضا

۲مرداد۱۴۰۰


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: