ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از روی سر مردم پست ها را تقسیم می کنند

زاکانی : شهرداری تهران

می خواهد دهان مردم را شیرین کند!

 
 
 

 

 

دیوار سه قوه، بویژه قوه مقننه آنقدر کوتاه شده که امثال زاکانی هم می خواست بپرد روی آن که نشد و فعلا پرید روی دیوار کوتاه شورای شهر تهران که یکی از نیروهای جوان (به تعبیر رهبر جمهوری اسلامی) با 80 سال سن رئیس آن شده است. یعنی چمران که در مقایسه با احمد جنتی 95 ساله دبیر شورای نگهبان، جوان است!

زاکانی رئیس بسیج دانشجوئی دانشگاه تهران که در روزهای اخیر سوژه رسانه ها شده و در آینده بیشتر هم خواهد شد، در نشست با جمعی از اساتید، نخبگان و فضلای حوزه علمیه قم گفت:

تعدادی از اعضای شورای شهر تهران موضوع شهرداری تهران را با من مطرح کرده بودند و من این موضوع را به صحبت با سران قوا منوط کردم. در صحبت با رییس مجلس و رئیس جمهور، ایشان پیشنهاد، وزارت رفاه، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ریاست دفتر ریاست جمهوری را مطرح کردند. بین حضور در شهرداری تهران و حضور در کابینه نتیجه گرفتم که در شرایط کنونی و افزایش نارضایتی‌های مردم از شهرداری تهران و نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران حاضر شوم.

آقای رییسی به من گفتند شما بروید شهرداری ومن هم کمک می‌کنم تا مشکلات شهرداری تهران کمتر شود و کام مردم (بخوانید سپاه و شرکت های تابعه اش) شیرین شود.

عکس: این طرح که البته سوژه خوب است اما طرح ضعیف، روز گذشته در باره شهردار شدن زاکانی در رسانه ها منتشر شد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: