ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ستایش وزیر خارجه روسیه

از رهبر حزب کمونیست روسیه

تلویزیون خط سرخ- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ ای با تلویزیون «خط سرخ» (وابسته به حزب کمونیست روسیه فدراتیو) در ارتباط با‌ شخصیت گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه گفت:

«بدون تردید گنادی آندریویچ زیوگانف، بخشی از تاریخ روسیه مدرن است. شخصیتی که از نخستین روزهای تشکیل فدراسیون روسیه، در شکلگیری سیاست آن، خصوصا در سیاست داخلی نقش فعال داشت، زیرا وی تمایلات و آرزوهای بخش عمده ای از خلق های کشور ما را منعکس کرده و می کند».

وزیر امور خارجه روسیه همچنین با اشاره به فعالیت های گنادی زیوگانف در سیاست خارجی، خصوصا سهم وی در توسعه روابط با حزب کمونیست چین و احزاب کمونیست سایر کشورها، نقش او را با اهمیت دانست و گفت: رهبر حزب کمونیست روسیه، با حضور خود در مجلس دوما، در ارتقا همکاری‌های بین پارلمانی نقش ارزشمندی داشته است.  « زوگانف با نقش توانمند خود هر زمان به خواست رأی دهندگان در هر زمانی جواب مناسب را می‌دهد و به تغییر روحیه جامعه بسیار حساس است. از لحاظ شخصی، فردی است با جاذبه، شوخ طبع و افرادی که با وی ارتباط می‌گیرند از خوش مشربی او سخن می گویند. من از نگرش او نسبت به شخصیت‌های تاریخی قدردانی می‌کنم و به همین مناسبت است که خود را نسبت به او نزدیک می دانم».

انتخابات پارلمانی روسیه در نیمه دوم ماه سپتامبر برگزار می شود و حزب کمونیست روسیه خود را آماده بدست آوردن اکثریت دراین پارلمان است. به همین دلیل اظهارات لاوروف دارای اهمیت سیاسی است. چنان که می توان حدس زد کارشکنی های گذشته بر سر راه حزب کمونیست روسیه در انتخابات تکرار نشود.

 

https://www.rline.tv/news/2021-06-14-ministr-lavrov-nazval-gennadiya-zyuganova-chastyu-istorii-sovremennoy-rossii

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  3 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: