ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 تیر 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درباره مسائل مملکت

موسوی و خاتمی

با یکدیگر گفتگوی تلفنی کردند

 
 
 

 

 

پس از نزدیک به 11 سال میرحسین موسوی این امکان را یافت تا به محمد خاتمی تلفن و با او صحبت کند. گفته شده که آنها در  این تماس تلفنی که قطعا شنود می شده، بدون در نظر گرفتن این مسئله، با هم درباره اوضاع مملکت و شرایط حاکم بر کشور صحبت کرده اند. موسوی و زهرا رهنورد همچنان در حصرند و خاتمی نیز در حصر تصویری و خبری. تمام شواهد نشان میدهد که حکومت مدتهاست می خواهد و حتی پیام داده که حاضر به خاتمه حصراست اما به این شرط که موسوی هیچ نوع فعالیت سیاسی نکند. شرایطی که موسوی زیر بار آن نرفته و حاضر است با سرمایه تاریخی این حصر چشم بر جهان ببندد اما به شخصیتی تبدیل نشود که زندگی شخصی را به زندگی سیاسی ترجیح داد.

در خبری دیگر، روز گذشته حجة الاسلام فاضل میبدی که از استاتید حوزه علمیه قم است به دیدار شیخ مهدی کروبی که به تازگی پس از عمل جراحی ستون فقرات از بیمارستان به خانه منتقل شده رفت. او درباره این دیدار نوشت:

آقای کروبی را بعد از عمل جراحی جدید در منزلش ملافات کردم. از روحیه خوب و بانشاط و پر امیدی برخور دار بودند وهمچنان دغدغه آینده کشور را داشتند. از یکایک دوستان مجمع روحانیون صحبت شد. اصرارشان بر این بود که دوستانی مانند مجمع باید در مسائل سیاسی و اجتماعی حضور بیشتری داشته باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: