ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 10 خرداد

اگر اصلاح طلبان به وحدت نظر برسند

محمد خاتمی در انتخابات

از "همتی" حمایت خواهد کرد!

 
 
 

 

 

ناصر همتی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران است و این حزب برای جلب حمایت اصلاح طلبان برای حمایت از وی در انتخابات 1400، یک سلسله رایزنی ها را آغاز کرده است.

علیزاده طباطبایی عضو دیگری رهبری کارگزاران دراین باره گفت:

اوضاع این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از سال ۹۲ بدتر نیست. در سال ۹۲ صلاحیت آقای هاشمی رد شد و حالا، در سال ۱۴۰۰ صلاحیت آقای جهانگیری تایید نشد. در سال ۹۲ کاندیدای ما آقای روحانی بود که هیچ نسبتی هم با اصلاحات نداشت اما در این دوره آقایان همتی و مهرعلیزاده هر دو اصلاح طلب هستند. احتمال می دهم آقای همتی مورد حمایت قرار بگیرد تا پایان هفته این موضوع مشخص خواهد شد.

ضمنا آقای رئیسی اگر به این اطمینان برسد که رای نمی آورد حتما از انتخابات کنار خواهد رفت. فعلا حتی موقعیت محسن رضایی بهتر از رئیسی است. آقای رئیسی نه تجربه مدیریت دارد و نه تحصیلات مرتبط با ریاست جمهوری. اگر اصلاح طلبان به جمع بندی برسند و با همه نیرو وارد عرصه انتخابات شوند همتی احتمال پیروزی دارد زیرا فضا با فضای سال ۹۲ خیلی متفاوت نیست.

مردم تابع تبلیغات و مناظره ها هستند، صدا و سیما از شش ماه قبل به گونه ای تبلیغ می کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند. رسانه های خارج هم به همین صورت. کشاندن مردم پای صندوق رای کار سختی است ولی غیر ممکن نیست.

قطعا آقای خاتمی از جمع بندی نهاد اجماع ساز اصلاح حمایت می کند و پیش بینی من این است که جمعبندی نهائی حمایت از آقای همتی خواهد بود زیرا تجربه موفقی دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  31 مه 2021

 
 

اشتراک گذاری: