ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خود را فریب نباید داد

نتیجه تحریم انتخابات مجلس چه بود

که نتیجه تحریم 1400 باشد؟

 
 
 

 

 

آنها که بر طبل تحریم انتخابات می کوبند به این سئوال باید پاسخ بدهند که تحریم انتخابات مجلس کدام دستآورد را به همراه داشت که تحریم انتخابات ریاست جمهوری ادامه آن باشد؟ مجلس یازدهم با آراء اقلیت تشکیل شد. حتی در شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان زیر 18 تا 20 در صد در آن انتخابات شرکت کردند و قالیباف که اکنون رئیس مجلس شده با نزدیک به 8 در صد آراء بعنوان نماینده اول تهران به مجلس برده شد و امثال زاکانی که در مناظره های انتخاباتی یک در صد هم رای ندارد محصول تحریم انتخابات مجلس یازدهم است. مجلس تشکیل شد و نتایج آن علاوه بر کارشکنی هائی که علیه دولت کردند، با مصوبات کیلوئی خود راه های تنفس مردم را می خواهند ببندند. قانون ساماندهی فضای مجازی از جمله همین طرح هاست که قرار است مجلس آن را تصویب کند و نگرانی رهبر جمهوری اسلامی برای بستن فضای مجازی تامین شود.

بموجب این طرح «عرضه و ارائه خدمات پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی و خارجی در کشور مستلزم ثبت در پنجره واحد و رعایت قوانین کشور است و فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی اگر به تأیید "هیئت ساماندهی و نظارت" نرسد غیرقانونی خواهد بود و  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است "نسبت به مسدودسازی دسترسی به آنها اقدام نماید".

نتایج تحریم انتخابات ریاست جمهوری بدتر از این خواهد بود و دو قوه مجریه و مقننه دست در دست هم و در پناه قوه قضائیه که تابع اطلاعات سپاه است و بی اعتنائی به انتخابات شوراهای شهرها گلوی مردم را خواهند گرفت. این گلوگیری صرفا شامل حال رسانه ها و ... نخواهد شد، مافیای ثروتی که پشت انتخابات حداقلی است سنگ پایه های قدرت خود را سفت تر و محکم تر خواهد کرد. گرانی و تورم و بیکاری درکنار اعتیاد و کارتن خوابی ادامه خواهد یافت و مقابله با هر تشکل و سازمان صنفی و سیاسی شدید تر خواهد شد تا جائی که خواهد رسید روزی که افسوس دوران روحانی خورده شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  8 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: