ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 19 خرداد

موریانه حجتیه، آخرین

ریسمان جمهوری را میجود!

 
 
 

 

 

حجت الاسلام محتشمی پور دیده بر جهان فرو بست و شاید با چشمانی اشکبار از سرانجام انقلاب و جمهوری اسلامی. او از نزدیک ترین یاران جوان آیت الله خمینی بود که سایه به سایه او حرکت می کرد. خطر حجتیه برای قبضه جمهوری اسلامی و خواندن فاتحه آخر برای انقلاب 57 را خوب تشخیص داده بود. همان خطری که آیت الله خمینی یکبار در نامه ای به شورای نگهبان آن را با این جمله تاکید کرد :«اگراینها قدرت را بدست بگیرند، هیچ باقی نمی ماند»

محتشمی پور از اندک روحانیون عمیقا معتقد به این جمله و هشدار آیت الله خمینی بود و میدانست جبهه پایداری عکس برگردان حجتیه است. جبهه ای که حالا دست بالا را در حاکمیت جمهوری اسلامی دارد و می کوشد سکان ریاست جمهوری را نیز بدست بگیرد.

محتشمی پور 8 سال پیش در مصاحبه ای گفت:

رخنه و نفوذ با پوشش انقلابیگری در نهادها و ارکان انقلاب همیشه در مرکز توجهات امام قرار داشت. امام نگران نفوذی‌ها بودند.  دربسته و سربسته بگویم؛ کسانی که در این انقلاب هرگز دستی بر آتش نداشته‌اند یا از اساس مخالف نهضت اسلامی و مخالف حرکت توامان امام و ملت بوده‌اند،(اشاره مستقیم به مصباح یزدی) بعد از پیروزی انقلاب با نقاب جدید وارد شدند. انجمن حجتیه یکی از شاخص‌ترین جریان‌های نفوذی است. امام هرگز نگاه خوبی به این انجمن نداشتند. ایشان خطر انجمن حجتیه را برای انقلاب بسیار جدی تلقی می‌کردند.

وقتی امام به آنها نهیب زدند تا تشکیلات‌شان را جمع کنند به ظاهر اعلام انحلال کردند اما پشت پرده فعالیت‌های‌شان، نظام تشکیلاتی‌شان و ارتباطات‌شان را ادامه دادند. فقط فرق‌شان با پیش از انقلاب و اوایل انقلاب این است که ماسک انقلابی به صورت زدند و توانستند از غفلت مسوولان وارد ارکان نظام شوند و پست‌های حساس هم بگیرند.

اولین نقشه‌ای که اجرا کردند و شاید هنوز هم روی آن کار می‌کنند و نتایج فاسد آن را می‌ بینیم حذف  یاران انقلاب و امام با انواع اتهامات و برچسب‌های بعید از عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بود.

 امام در ارتباط با نهاد مهم شورای نگهبان و حضور عوامل نفوذی در اطراف فقهای شورای نگهبان بارها تذکرات جدی دادند. اگر بخواهم یک نمونه از این هشدارها را به عنوان مثال بگویم پیامی است که ایشان به مناسبت گشایش مجلس دوم و رد صلاحیت محمد سلامتی به شورای نگهبان فرستادند. در این پیام خطاب به شورای نگهبان فرمودند: «... گاهی دیده می‌شود بعضی از آقایان محترم در مسائلی وارد می‌شوند که موجب وهن شورای نگهبان است... حواس‌تان را جمع کنید که نکند یک مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه‌ای‌ها همه ‌چیزتان را نابود کرده‌ است. امام این مسائل را می‌دانستند که به نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و سایر قوای مسلح و تذکر ‌دادند و نسبت به آن اعلام خطر کردند.(برای اطلاع سردار اسماعیل کوثری از فرماندهان ارشد کنونی سپاه عضو رهبری جبهه پایداری یا همان حجتیه بازتولید شده است. بازتولید سلطنت استبدادی از اهداف انجمن حجتیه بود که اکنون در ولایت مطلقه فقیه خلاصه شده است- پیک نت)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  9 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: