ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 خرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 23 خرداد

رئیسی به خامنه ای

رودست انتخاباتی خواهد زد؟

 
 
 

 

 

این شایعه قوت گرفته که ابراهیم رئیسی می خواهند برای یکبار هم که شده "هوشمندی" از خود نشان داده و با یک تیر دو نشان را بزند. هم در قوه قضائیه بماند و هم جلیلی را پیش انداخته و رئیس جمهور کند. رئیس جمهوری که دستآموز او خواهد بود. به این ترتیب نه تنها دو قوه را دراختیار دارد، نه تنها در مقام ریاست جمهوری به دام بحران ها و مشکلات نمی افتد و سکه یک پول نمیشود، بلکه پا روی پوست موز نگذاشته و خود را برای رقابت با مجتبی خامنه ای برای نشستن بر کرسی رهبر آماده نگه میدارد.

ما نمیدانیم این شایعه چقدر واقعیت دارد، اما اگر او با استدلال بالا به نفع جلیلی کنار بکشد هوشیاری بالائی را از خود بروز داده است. انتخابات 1400 تا اینجا سراپا شگفتی آور بوده و هنوز باید در انتظار شگفتی های بیشتری هم، حتی رفتن مردم پای صندوق های رای و به هم زدن همه مهره چینی ها و پیش بینی هائی که بیت رهبری با دست شورای نگهبان کرده بود. در ادامه شایعه بالا گفته شده:

رئیسی در جلسه هماهنگی مسئولین ستادهای تبلیغاتی خود گفته است: حضرت امام مخالف حضور روحانیت در کاندیداتوری ریاست جمهوری بودند، بنده نیز در شرایط فعلی با پیشنهاد دوستان و دلسوزان نظام جهت اصلاح امور و رفع مشکلات معیشتی و بحران های موجود وارد میدان شدم ، لیکن در مدت ثبت نام و فعالیت انتخاباتی، با اهداف و استراتژی آقای جلیلی بیشتر و دقیق تر آشنا شدم. ایشان را فردی با برنامه، مومن، متعهد، دارای حسن خلق، آرام و متین و با سعه صدری مثال زدنی دیدم که همان مرد میدان و فرد انقلابی، جهادی و اصلح و مصلح است. لذا با وجود آقای جلیلی، تصور میکنم شرعا وظیفه ای ندارم و ایشان می تواند آرامش را به کشور و مردم یازگردلند و سدی عظیم در مقابل مفاسد اقتصادی و همچنین استوار و راست قامت در مقابل استکبار باشد و از منافع ملی دفاع نمایند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 ژوئن 2021

 
 

اشتراک گذاری: