ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مقایسه کنید با سخنان سردار علائی

سخنرانی فرمانده سپاه قدس

به سبک اوباش خیابانها!

 
 
 

 

 

از فرمانده جدید سپاه قدس "قاآنی" یک سخنرانی سخیف و در حد اوباش عليه ترامپ را با جاسازى نام ظريف منتشر کرده اند که بلافاصله وسیعا روی شبکه اینترنت قرار گرفت. جدا از مونتاژ زشت و غيرمسئولانه و تحريك آميزى كه شده، حتی اصل همین سخنرانى هم نشان میدهد که او بیسواد و غیر سیاسی است. این که توان نظامی اش چیست بر کسی معلوم نیست. تقریبا همزمان سردار حسین علایی، نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه در باره مصاحبه ظریف به خبرآنلاین گفته است:
انتشار مصاحبه وزیر امور خارجه نشان داد که در ایران هیچ حرف و رفتار و عمل محرمانه‌ای وجود ندارد. «هر سخنی که گفته شود برای عموم منتشر خواهد شد. بنابراین اگر قرار است حرفی منتشر نشود از ابتدا نباید بیان شود. محتوای سخنان آقای ظریف، بیانگر آنست که اشکالات موجود در ساختار اداره کشور خود را در همه جا از جمله در سیاست خارجی و دیپلماسی نیز نشان می‌دهد.
به دلیل نارسایی های موجود در قانون اساسی و در سایر قوانین کشور، انسجام لازم در اداره کشور وجود ندارد. دستگاه‌های موازی در همه حوزه‌ها مشغول فعالیت هستند که گاهی به منافع ملی ضربات شدیدی وارد می آورند. شاید انتشار این نوار بتواند دست اندرکاران اداره کشور را به چاره اندیشی در رفع این اشکالات وادار کند. ممکن است توجه به سخنان آقای ظریف باعث افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری شود و مردم تلاش کنند تا حداقل بدترها انتخاب نشوند».
امثال علائی را بازنشسته کرده و به حاشیه رانده اند تا امثال قاآنی میداندار شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  5 مه  2021

 
 

اشتراک گذاری: