ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احمدی نژاد:

بزودی فنر حکومت در می رود

سردار دهقان:

او گفت قطعنامه یعنی کاغذ پاره

 
 
 

 

 

احمدی‌نژاد در مناظره های تلویزیونی انتخابات 88 و در دوران 8 ساله ریاست جمهوری اش حرف ها و جملات و طرح هائی داشته که فراموش شدنی نیست. از خس وخاشاک خطاب کردن مردم معترض به نتیجه انتخابات تا انتقال نفت به سر سفره های مردم و زمینه سازی برای انتقال پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل در زیر بند 7 که اجازه حمله نظامی به ایران را میداد.

او حالا چهره اپوزیسیون به خود گرفته و حرف هائی می زند که در آن 8 سال خلاف آن عمل کرد. از جمله اخیرا گفته است:

اوّلين اصل برای اداره کشور اين است كه بايد معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سياست، فرهنگ و اجتماع چه كسی تصميم‌گير است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و اين نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

اینگونه نمی‌شود کشورداری کرد که یکی می‌گوید من خبر نداشتم، دیگری می گوید من مسئوليت نداشتم یا من مخالف بودم و آن یکی هم بگوید من خواب بودم و صبح فهميدم! به این شکل حتی نمی‌شود یک مغازه را اداره كرد.

این اشتباه بزرگی است که طاغوت‌ها و مستكبران فكر كرده‌اند می‌توانند ملّت ايران را در اين سطح نگه دارند. اين فنر به زودی درخواهد رفت. من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم كه در‌باره وضعیت موجود کشور عرض خواهم كرد و به فضل الهی از كسی هم نمی‌ترسم. مملكت را به فلاكت كشانده‌اند و مردم دارند در فقر دست و پا می‌زنند.

سردار حسین دهقان که پیشتاز فرماندهان سپاه برای اعلام نامزدی خود برای انتخابات 1400 بود نیز در تازه ترین مصاحبه اش گفته است:

آقای احمدی‌نژاد اعلام کرد برای ما رفتن به شورای امنیت سازمان ملل و صدور قطع‌نامه مهم نیست. خب الان همان‌هاست که ادامه دارد. اگر آن زمان می‌دانستیم با این تصمیم چه وضعیتی پیش می‌آید، اجازه نمی‌دادیم پرونده هسته‌ای ما به شورای امنیت برود.

شورای امنیت یعنی قطعنامه، ایجاد تعهد و اگر اجرا نشد آثار بعدی آن. بعد گفتند قطعنامه کاغذ پاره است؛ نه، کاغذ پاره نبود. آن زمان باید تصمیم می‌گرفتیم و به فکر این هزینه‌ها بودیم. تصمیم درست نگرفتیم و الان هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

عکس: حسین دهقان و احمدی نژاد در 4 ساله اول ریاست جمهوری احمدی نژاد


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  11 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: