ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 فروردین 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هنوز اعلام نشده که وی کجا و چه وقت فوت کرده

ادامه ضد و نقیض گوئی

درباره مرگ ناگهانی سردار حجازی

 
 
 

 

 

بالاخره روز گذشته روابط عمومی سپاه نیز ادعای خود مبنی بر سکته قلبی کردن سردار حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس را پس گرفت و اعلام کرد که او نه بر اثر سکته قلبی بلکه در نتیجه عوارض شیمیائی درجریان جنگ با عراق در گذشته است! البته قبلا هم کرونا گرفته اما آن را رد کرده بود.

متعاقب خبر جدید روابط عمومی سپاه، سخنگوی سپاه نیز گفت که اسرائیل بواسطه ٨ سال عملکرد سردار حجازی در کنار حاج قاسم، اهمیت ایشان را بخوبی می دانسته و سالها دنبال ترور وی بوده است. این گفته سخنگو می تواند تعبیر به ترور حجازی شود، بویژه که معلوم نیست چه زمان، چه روز و در کجا وی در گذشته است!

سردار حسین دهقان که جلوتر از همه فرماندهان سپاه خود را نامزد انتخابات 1400 اعلام کرده است نیز روز گذشته ضمن انتشار تسلیت نوشت: سردار حجازی هیچ‌گاه در پی نام و مقام نبود. او از پرچمداران مبارزات دوران ستمشاهی، مقابله با جریان نفاق و براندازی بود. خدمات مخلصانه او در ایران، عراق، سوریه و لبنان از خاطرها فراموش نمی‌شود.

فعلا جایگزین وی در سپاه قدس و شرایط مراسم خاکسپاری او با توجه به شرایط ویژه کرونا اعلام شده است. باید منتظر اشارات و شایعات و اخبار دیگری درباره دلائل واقعی در گذشت او بود. ضمنا حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز روزگذشته در گذشت سردار حجازی را تسلیت گفت!

عکس: سردار حجازی و سردار قاسم سلیمانی دردیدار مشترک با رهبر جمهوری اسلامی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  20 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: