جهان

پيك

                           

 
رايشتاگ افشا ميشود

پنتاگون در حال سوختن از يك شاهد عينی؟

از همان صبح يازدهم سپتامبر كه خبر و فيلم های برخورد هواپيماهای مسافربری با برج های مانهاتان در سراسر جهان پخش شد و بلافاصله مقامات دولت آمريكا شتابزده اسامه بن لادن را به عنوان آمرو سازمانده اجرای ان معرفی كردند، همه كسانی كه ميدانستند انجام چنين عملياتی مستلزم چه برنامه ريزی و امكانات عظيمی است و از نفوذ سازمان سيا در شبكه بن لادن اگاهي داشتند، به اين ادعاها و انگيزه ايالات متحده از اين اقدامات با ديده ترديد مينگريستند.

در اوج هياهوی تبليغاتی رسانه هاي گروهی امريكا و اروپا در مورد به اصطلاح حمله تروريستی به آمريكا، دقيق ترين تحليل گران بلافاصله اين حادثه را با حادثه تاريخی اتش سوزی پارلمان آلمان موسوم به " حادثه رايشتاگ " مقايسه كردند كه از سوی فاشيستهای آلمان برنامه ريزي شده بود تا به بهانه ان نيروهای مترقی المان را سركوب كنند، فاشيسم را در المان حاكم كنند و نقشه های جنگی خود را كه به فاجعه جنگ دوم جهانی انجاميد پيش برند. انچه از روز يازدهم سپتامبر تا به امروز جهان شاهد آن بوده است چيزی جز اين نبود.

امروز كمتر تحليل گر جدی است كه ترديد داشته باشد فاشيستهای امريكايی تا حد بزرگترين رسوايی انتخاباتی تاريخ امريكا پيش رفتند و جرج بوش را با تقلب به رياست جمهوری امريكا رساندند تا نقشه رايشتاگ قرن بيست و يكم را به اجرا دراورند.

بديهی است تسلط امپرياليسم بر دستگاه های تبليغاتی آنچنان جدی است كه توانسته است اين انديشه را در ذهن بسياری از مردم جهان جا بيندازد كه حادثه يازدهم سپتامبر يك حادثه تروريستی بوده است بنحوی كه اگر كسی بخواهد به ريشه های اين حادثه بپردازد به ترويج " نظريه توطئه " متهم ميشود. به همين دليل بسياری از نيروها و سازمانهای مترقی جهانی عليرغم اينكه بخوبی ميدانند كه اين حادثه توسط خود دستگاه های اطلاعاتی ايالات متحده برنامه ريزی شده بود ميكوشند تا ديگر از بحث درباره تروريستی بودن يا نبودن حادثه خودداري كنند و مبارزه خود را به جلوگيری از پيروزی برنامه های سازماندهندگان ان متوجه سازند. حادثه يازدهم سپتامبر تروريستی يا غيرتروريستی منشا يك تحول وحشتناك فاشيستی و جنگ طالبانه در سطح جهان بوده و اين مسئله اصلی است. نگارنده اين مقاله نيز خود به همين روش و نگرش اعتقاد دارد. اما اين بدان معنا نيست كه نبايد مردم را از نتايج تحقيقات در اين عرصه آگاه نكرد.

روي جلد كتاب تحقيقی يازدهم سپتامبر دو هزار و يك، شيادی هولناك نوشته تری ميسن روزنامه نگار فرانسوی در زير عكس روی جلد كتاب نوشته شده است هيچ هواپيمايی به پنتاگون اصابت نكرده است

ماجرای  يك عكس

يكی از نقاط كور حادثه يازدهم سپتامبر ماجرای حمله به پنتاگون بود. در واقع نه كسی هواپيمايی ديده بود، نه اثری از هواپيما در پنتاگون يافت شده بود و نه اصولا امكان برخورد هواپيما با ساختمان پنتاگون به ان شكل كه مقامات ايالات متحده ادعا ميكردند وجود داشت. مسئله حمله به پنتاگون نقطه ضعف سناريوی حمله تروريستی بن لادن به امريكا بود كه از همان ابتدا نيز در اروپا مورد توجه قرار گرفت.

 چندی پس از اين حادثه و زمانی كه ترديدها در مورد حمله يا عدم حمله به پنتاگون بالا ميگرفت. شخص گمنامی عكسی را بر روی اينترنت منتشر كرد كه پنتاگون را در حال سوختن نشان ميداد. وی در توضيح عكس خود مدعی شد كه روز يازدهم سپتامبر تصادفا از مقابل ساختمان پنتاگون عبور ميكرده است و با چشمان خود ديده كه هواپيما به ساختمان پنتاگون برخورد كرده و تعدادی عكس نيز برداشته است كه ميتوان ان عكسها را بر روی سايت نامبرده موسوم به "كريتيكال كراش" مشاهده كرد. وی ضمنا مدعی شد كه از ترس از محل ساختمان دور شده و به همين دليل تعدادی عكس از دور برداشته است. نامبرده خود را استيو ريسكوس معرفی كرده و ادرس و تلفن خود را نيز برای كسانی كه شك و سوالی دارند ارائه داده بود.

با مراجعه به سايت نامبرده كه ادرس ان را در زير آورده ايم مشاهده ميشود كه تعدادی عكس از اتوبان و پنتاگون در حال سوختن وجود دارد ولی خبری از هواپيما نيست. اما مسئله اصلی اين نبود مسئله از آجا شروع شد كه يكی از بازديدكنندگان سايت كه نسبت به نحوه اعلام خبر و دادن اسم و ادرس روي اينترنت مشكوك ميشود تلاش ميكند تا اطلاعات مربوط به سايت را از طريق شركتهای رسمي اينترنتی بيابد و فكر ميكنيد نتيجه چيست؟ مشخص ميشود كه اين سايت روز دهم سپتامبر يعنی درست يك روز قبل از حادثه حمله به اصطلاح تروريستی تاسيس شده است. اما همه مطلب باز هم اين نيست. ممكن است چنين چيزی از سرتصادف باشد و ربطی به توطئه سازمان سيا و ايالات متحده برای توجيه اشغال منطقه و بكارگيری بمب اتمی در جهان نداشته باشد. مسئله مهمتر نام سايت است : "كريتيكال كراش" كه ميتوان ان را " تصادم حاد" يا "برخورد سخت " ترجمه كرد. بدين ترتيب روز دهم سپتامبر اقايی ميداند كه روز يازدهم سپتامبر قرار است " تصادمی سخت " صورت گيرد و  سايتی به اين نام تاسيس ميكند و دست بر قضا ايشان بايد فردای ان روز جلوی پنتاگون باشد تا بعنوان شاهد عينی هواپيما را به چشم خود ببيند كه به پنتاگون برخورد كرده و تعدادی عكس نيز از در و ديوار سوخته پنتاگون به نمايش بگذارد و از همه شاهدان عينی برخورد هواپيما دعوت كند تا در سايت وی شهادت دهند. فكر ميكنيم ماجرا به اندازه كافی برای كساني كه مايل نيستند چشمانشان را ببندند گويا باشد. اما همه رسوايی فقط اين نيست.

http://criticaltrash.com/terror/

ادرس سايت كريتيكال كراش

كليشه اطلاعات مربوط به سايت كريتيكال كراش كه نشان ميدهد در دهم سپتامبر دو هزار و يك تاسيس شده است

ماجرای يك ويديو

ماجرای بعدی به نوار ويديوی منسوب به بن لادن مربوط ميشود. در شرايطی كه سناريوی حمله تروريستی ايالات متحده از هر سو مورد ترديد قرار گرفته بود و گذشته از ان اين مسئله مطرح بود كه به فرض انكه حمله تروريستی به امريكا صورت گرفته باشد چه دليل دارد كه بن لادن ان را انجام داده تا آمريكا به بهانه ان به منطقه لشگركشی كند، ناگهان پنتاگون فيلمی را پخش كرد كه گفته ميشد از يك غار بدست امده است. در اين فيلم بن لادن با افتخار داستان حمله به برج های امريكايی را برای يكی از دوستانش تعريف ميكند و ميگويد كه نتايج عمليات حتی از چارچوب اميدهای وی نيز خارچ بوده است. اين فيلم نيز در مقياس وسيع در تلويزيونهای امريكا و اروپا دهها بار پخش شد و مقامات امريكا ان را سند و مدرك غيرقابل تروريستی بودن عمليات يازدهم سپتامبر و هدايت ان توسط بن لادن معرفي كردند.

با اين حال از همان لحظه اول اين سوال پيش امد كه اولا به چه دليل از بن لادن در حال يك گفتگوی خصوصی با كسی كه تاجر سعودی معرفی ميشد فيلمبرداری شده و ثانيا چرا اين فيلم در يك غار به جای گذاشته شده تا بدست پنتاگون بيفتد و ان را به نمايش بگذارد. نتيجه اينكه يك تعداد از كارشناسان بررسی فيلم را آغاز كردند و معلوم شد كه كسی كه در فيلم به حمله به برج های امريكا اعتراف ميكند بن لادن نيست بكله هنرپيشه ای است كه او را عين بن لادن گريم كرده و ساخته اند.تفاوت ميان بينی بن لادن و نحوه خنديدن او با هنرپيشه ای كه نقش او را ايفا مينمايد آشكار است.

عكس سمت چپ در چهار سال پيش از بن لادن برداشته شده است. عكس سمت راست مربوط به فيلمی است كه توسط پنتاگون به عنوان سند محكوميت بن لادن پخش شده است. به تفاوت ميان بينی بن لادن و هنرپيشه ای كه نقش او را بازی ميكند توجه كنيد

توضيح : بنا به اطلاعي كه دوستان ما از ايالات متحده دادند و تحقيقاتي كه پيك انجام داد معلوم شد كه دو سايت با نامهاي كريتيكال كراش و كريتيكال تراش وجود داشته است كه هر دو به يك صفحه و يك سايت وصل ميشده است. پس از بيستم مارس دو هزار و دو كه اطلاعات مربوط به اين سايت و تاريخ تاسيس ان منتشر گرديده اكنون اثري ديگر از سايت كريتيكال كراش وجود ندارد و تنها سايت كريتيكال تراش باقي است كه البته تاريخ تاسيس ان همان دهم سپتامبر يعني يك روز قبل از حادثه حمله به برج هاي نيويورك است
  
 


 

ی